Jemputan Majlis Perkahwinan

1:42:00 PM 10 Comments A+ a-

kad daku yang sangat cantik ^_^

Saya Nur Azizah menjemput kalian-kalian ke majlis perkahwinan saya dengan encik tentera laut pada bulan tak tahu bila, tahun tak tahu bila jugak...hahahaha suspen tak??  suspen kan..ngeeee ~~

jom main kawin-kawin..sesuka hati jer kan..weeee..mengamuk encik tentera laut daku kang...hohoho saja jer la wei...sebenarnya daku dapat jemputan majlis perkahwinan kawan baik daku pada 30 April ni...sorang sorang kawan daku nak kawin da seawal usia 23 tahun...wah!! untungnya korang...kawin muda remaja....huhuhu daku tah bila la agaknya kan...encik tentera laut ni tak bagi-bagi signal lagi..berjanggut tau daku nak tunggu...wahahaha gatal melampau-lampau..sila lempang laju-laju!!

teringat suatu ketika dulu masa dalam kelas...selalu la bercerita perihal kawin...dorang kata "jijah mesti ko kawin dulu kan,calon da ade,kawan pon dah lama..mesti ko dulu" daku pon tersimpul-simpul malu sambil dalam hati kecik ni berkata "memang nak kawin awal pon..lalala" tapi yang tak disangka-sangka orang yang takde calon ketika itu kini nak pon berkawin...malu?? jangan di kata..yelah pada saat itu dia tak de calon. dengan harapan daku kawin dulu tapi kini dia kawin dulu dari daku yang ada calon ni...wuuuuaaa T_T

jeles?? sudah pasti lah. dia kawin awal usia 23 tahun..alangkah bahagianya..daku? usia 23 ni pon takde lagi bayang-bayang seru tu nak sampai..huhuhu tapi apa-apa pon daku teramat bahagia apabila kawan akan melangsungkan perkahwinan tak lama lagi.

wuaaa T_T daku sangat touching...menangis tersedu sedan sambil mengelap air hinguss...sob..sob..sob..tak lama lagi dia nak jadi isteri orang..situasi pon akan berubah tak lama lagi..mungkin masa bersama kawan-kawan agak berkurangan kerana tanggungjawab yang harus di pikul selepas ini. sedih giler..T______T

Kepada sahabatku Amy Azlia Amat,

Azie berdoa semoga diri kamu selamat di ijabkabulkan dengan si jejaka tercinta yang akan membimbing kamu menuju syurgawi...kawin muda banyak cabaran dan dugaan nya tetapi andai itu sudah tertulis jodoh kamu melangkah lah dengan penuh matang... yang penting kamu sudah bersedia menghadapi pahit manis,suka duka dalam kehidupan...hadapinya dengan senyuman dan cuba untuk membentuk atau membina sebuah rumahtangga yang selamat dan harmoni! dan buktikan yang berkahwin muda bukan penghalang segalanya..semoga kamu menjadi isteri solehah dimata suami yang soleh..

ikhlas dari Nur Azizah,
Sahabat baik mu

sayu hati ni apabila kamu akan bergelar isteri tak lama lagi..
sob..sob..
mood touching
T_____T

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

10 insan comel komen

Write insan comel komen
AkieZecky
AUTHOR
4/19/2011 2:06 PM delete

muda lagi la 23 tahun tu cik jijah oiii.. relax lahh..

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
4/19/2011 2:15 PM delete

akiezecky muda lagi yer 23.. baiklah..sokong!!! jgn terburu-buru..hehe

Reply
avatar
cik fza
AUTHOR
4/19/2011 2:20 PM delete

tak lama ler tu kak jijah oi.

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
4/19/2011 2:25 PM delete

cik fza tahun dpan..doa2kan yer...

Reply
avatar
cikkacak
AUTHOR
4/19/2011 4:15 PM delete

ingat cik Jijah yg kawen . HHIHI

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
4/19/2011 4:38 PM delete

cikkacak weeeee~~ buat gempak jer...lalala

Reply
avatar
Ms sunsWeetz
AUTHOR
4/20/2011 2:37 PM delete

uish baru berangan nk g kalo kamu kahwin haha..anyway lau betul2x kahwin nnt jangan lupa jemput Ms tau..ingin bangat ketemu kamu haha

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
4/20/2011 2:52 PM delete

ms sunsweetz heheh mahu ketemu kamu jugak! ok InsyaAllah next year k..doakan :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!