Hakimi Dah Merangkak! Mama Yang Teruja

by - 8:30:00 AM


Hakimi masuk 7bulan 10hb lalu ada je perangai dia yang mencuit hati.. geram betul dengan budak comel ni..


Masa 6bulan lalu pon dia dah angkat2 montot dan merangkak 2 3 tapak pastu jatuh terus mengesot. Tapi bila dah 7bulan ni Alhamdulillah hakimi dah laju merangkak.. mama papa excited kemain ambil video..



Suka tengok perkembangan anak2 yang makin membesar. Telatah mencuit hati.. semua buat mamapapa terhibur.. Setiap masa nak ambil gambar dan video buat kenang kenangan..

Video ada kat instagram azizah_1112.. nanti follow la yer.. hehehe


You May Also Like

18 insan comel komen

  1. jadi anak yg soleh yer kimi..kalau dah merangkak tu jangan lupe pintu bilik,bilik air semua tutup..kang semua diterjahnye..hehe

    ReplyDelete
  2. Singgah pagi...
    lame x singgah kat sini...
    Alhamdulillah,semoga membesar ngan baik dan jadi anak yg soleh yea kimi...:)

    ReplyDelete
  3. wahh cepatnye 7 bln dah merangkak ... anak buah dah setahun sebulan br merangkak ...

    ReplyDelete
  4. waa..good job hakimi!
    tadak instagram..tsskk..

    ReplyDelete
  5. betul tu jijah..sayang nak lepaskan perkembangan anak setiap masa..semoga hakimi terus membesar dengan sihat..amin..

    ReplyDelete
  6. perkembangan hakimi yang semakin maju fiza tengok skang..macam² gelagat dia..

    ReplyDelete
  7. cepatnya kan msa berlalu.dh 7bulan :)

    ReplyDelete
  8. Ayut xde IG...xpndai..hahaha.ap pon moga hakimi trus kuat sihat dan bijak ye... :)

    ReplyDelete
  9. Sis, lama tak jenguk sis. wah dah besar anak sis. adam tumpang gembira sangat. Kejap je masa berlalu kan... Semoga anak sis menjadi anak yang soleh dan mendengar cakap.

    apa kata sis rekod kan perkembangan dia dari kecik. nanti bila dia dah besar tunjukkn gambar or video...

    ReplyDelete
  10. yeahhh x lama lagi hakimi duduk lak=)

    ReplyDelete
  11. singgah melawat jijah.mcm mna skrg.. hrap dh beransur baik ye jijah :)
    take care

    ReplyDelete
  12. salam. perkambangan yang bagus untuk hakimi :)

    ReplyDelete
  13. ok...akak dah follow IG jijah....:)

    ReplyDelete
  14. best ni...kena wat video setiap aksi dia..

    ReplyDelete
  15. rugi jiejah xambil..tu jela kngan yg ade sbb budaknye mkin lama mkin mmbesar kan..nnt dah bsr tnjuk kat dia hehee..

    ReplyDelete
  16. Teruja kan tgk anak membesar dgn jayanya

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!