Aktiviti Zulhakimi Di Kampung

by - 10:53:00 AM


Apa khabar korang semua... harap bertambah sihat lagi permulaan minggu baru..

Jijah Alhamdulillah sihat cuma masih tak kuat untuk bergerak sangat.. berdiri lama lama pun tak boleh.. sakit menyengat kekadang datang... doakan jijah cepat sihat ya.. minggu depan nak balik sabah dah..

Hakimi kalau kat kampung ada ja aktiviti dia tau. Tahu la rumah jijah kat sabah takde kerusi meja tapi kat kampung dia punya explore kemain lagi sampai bawah katil..



Takde hal terhantuk ke apa dia tetap nak masuk bawah katil tu.. aiyaa.. ini budak banyak bijak..

Hakimi pon dah menapak satu dua tapak merangkak.. pastu jatuh terus mengesot dengan lajunya...


Seronok tengok perkembangan anak2 ni kan.. walaupun tinggal berdua dengan hakimi memandangkan suami jauh adanya hakimi terhibur rasa hati.. rezeki Allah.. Alhamdulillah..



You May Also Like

13 insan comel komen

  1. wah..reverse sampai masuk bawah katil yer

    ReplyDelete
  2. bgs utk perkembangan otak die tu .. takat terhantuk sikit2 tak pe la.. bg die keras dan lasak sikit .. tidak la bila jatuh sikit dah menangis kan

    ReplyDelete
  3. memang ligat gayanya kimi tu..sok dah berjalan tak larat nak kejar lak jijah

    ReplyDelete
  4. Hakimi penghibur mama la tu :) Perkembangan yg baik.moga sehat terus ye hakimi...

    ReplyDelete
  5. hehehe...comel hakimi.. mama cepat sembuh yaaa.. :)

    ReplyDelete
  6. seronook tgok kimi makin besar dgn sihat dan bijaknya :)

    ReplyDelete
  7. bahaya ni..tau2 dah duduk bawah katil...kemain aktif lgi duk explore ye

    ReplyDelete
  8. kemain bersemangat dia...abis bwh katil diterokanya..

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah.
    teroka lah kimi.. selagi mengembirakan hati.. hihi

    ReplyDelete
  10. ololooo bukan main comel lg kimi ni yer... geram rasa nk gomol2 je

    ReplyDelete
  11. baby mmg cmtu jiejah..pelusuk mna boleh msk dorg masuk..teringat plak ank buah shida yg last tu..aktif,smpai celah sofa dia masuk pastu nk kluar xblh..mngis dia..kami lak gelak sakan tgk dia hahaa..tara2 kimi lah msa tu..

    ReplyDelete
  12. Budak umur mcm nih memg suke explore tau jijah...

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!