Tuesday, June 2, 2015

Majlis Pertunangan Adik Ipar



Hari ahad lalu 31 mei berlangsungnya Majlis Pertunangan Adik Ipar. 
Ini lah satu2nya adik ipar yang ada. Yang bongsu (oku) meninggal ketika usia 12tahun. 3 beradik je suami. 




Pasangan ni kedua duanya guru di Sarawak sekarang. bertemu jodoh ketika sama2 belajar di IPG. Tunangnya berasal dari Pahang.

Hantaran 11 dari pihak perempuan dan di balas 9 dari pihak lelaki. InshaaAllah bulan 11 cuti sekolah majlis kahwin mereka.






Pelamin, busana, hantaran, mekap by CM Decorations. Oh ya CM Decoration la yang banyak buat dekorasi dari hakimi Majlis Cukur Jambul, Majlis birthday hakimi sehingga sekarang tak jemu jemu buat dekorasi untuk kami sekeluarga. Terima kasih kak lin..moga kak lin di murahkan rezeki. InshaaAllah Amin...

Official Photographer done by IG- https://instagram.com/mistapezz/

Tq semua yang terlibat secara langsung atau tidak langsung... semoga pertunangan ini di akhiri dengan ijab dan kabul.. semoga di permudahkan segala urusan..inshaaAllah..

11 comments:

  1. tahniahhh... riuh laa family jijah pasni... ;-)

    ReplyDelete
  2. 31hb pon ikut rombongan meminang sedara.bkal kawen bln 11 ni gak...hihi...lawa pelamin tu

    ReplyDelete
  3. selamat bertunang buat adik ipar jijah, cantik orangnya, hiasan pelamin dan barang hantaran pun cantik.

    ReplyDelete
  4. comel pelamin dia hehee :)

    besar dah hakimi..rindu dia :)

    ReplyDelete
  5. cantiklah deco2 pelamin tu

    ReplyDelete
  6. cntknya pelamin... eh rezeki ek dpt sama2 sekolah kt srwk hehe

    ReplyDelete
  7. Tahniah buat adik ipar Jijah...
    tahniah juga buat Jijah;) hihihi

    ReplyDelete
  8. tahniah
    darah manis
    tak lama dah

    ReplyDelete
  9. Tahniah btw baju dia cantikla.... Ade pic full dress x..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!