Tuesday, June 2, 2015

Promosi Pembukaan Gedung Ten Ten : Baju Budak RM5


Hakimi tak pernah pakai baju mahal mahal. Sejak lahir lagi baju yang mama belikan harga bermula RM5. Bukan kedekut.. bukan tak mampu! Apalah sangat dengan baju mahal tu!! Orang tak tilik pun...Budak cepat besar sekejap je pakai..

Dan bila ada Promosi Pembukaan Wajah Baru Gedung Ten Ten Kat Port Dickson. Wajiblah pergi. sebab promosi ni bermula hari ini selama tiga hari..murah murah..




Baju jalan hakimi sepasang RM5. Baju batik kelawar RM8 saja.



Tu pun rasa nak beli lagi lepas ni memandangkan tadi hakimi meragam. Tak dapat nak tengok barang barang promosi yang lain.

So pada sesiapa yang berdekatan di Port Dickson boleh la nikmati harga promosi ni selama tiga hari..


Daaa...



13 comments:

  1. start 2hb sampai bile tu? 3 hari? RM5? hew..hew..murahnya! best best ^_^

    ReplyDelete
  2. Singgah petang...
    bestnyer..klu dekat dah pegi dah..

    ReplyDelete
  3. ALaaaa jijah! bestnye shoping murah murah tu.. kimi nape meragam, sian mama nak shoping skejap je tu...kasi chance la mama shoping lame2, hehehehe...

    ReplyDelete
  4. wah murah tu. bdk2 ni baju kena banyak.kejap2 kena itu ini

    ReplyDelete
  5. murahnya..MV pun beli baju murah jak utk anak...lagi tahan lama

    ReplyDelete
  6. alaa...murahnye..comel2 baju dia..pasti hakimi suke ade baju baru hehee..

    ReplyDelete
  7. ya allah murah nye..nak jugak...huhu..*jeles* hihi

    ReplyDelete
  8. budak2 memang cepat membesar...akak pun biasa juga beli baju yang rm5 ni untuk anak2 buat pakai pergi taska,pegi jalan2 pun boleh pakai juga..hehehe

    ReplyDelete
  9. murah ni..boleh beli byk baju ni.sure rambang mata beli baju anak

    ReplyDelete
  10. Murah tu.. Sekarang ni kena bijak membeli.

    ReplyDelete
  11. betul tu..
    ten ten kat tempat ciksu ada. dkt pekan pendang.. hihi mak ciksu sikit skit ten ten.. sabaq j la

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!