Wednesday, June 17, 2015

Pavlova dan Meatball Bolognese Yang Sedap!



First time makan Pavlova dan Meatball Bolognese ni!
sedap rupanya kan...




pavlova rasa masam maniss..memang sesuai dan kena dengan tekak..nak nak kalau makan sejuk sejuk memang marvelesss!!

meatball pula rasa macam  pizza gitu..banyak meatball dia isi dalam tu..memang sedap la wei...satu bekas makan memang tak cukup!! nasib kawan bagi dua  bekas...hahaha rezekii :)

terima kasih sahabat! moga murah rezeki dalam bidang masakan  ni...Amin..




p/s: update entry makan banyak2  dulu..esok  tak  boleh dah...hehehe



8 comments:

  1. esok puasa jijah taleh dah makan siang... tgk pun rasa nak minta jijah suap skit la, heee~

    ReplyDelete
  2. pavlova memang sedap.. kalo saiz gitu tak cukup satu. hihi..

    ReplyDelete
  3. akak pernah makan pavlova sekali ari tu.tapi kurang umphh sikit.kawan-kawan yang pernah makan pun kata memang kurang umph..ada terkurang bahan kut.hehe.

    ReplyDelete
  4. Aduhai Ros ketinggalan keretapi sebab tak pernah rasa pavlova

    ReplyDelete
  5. meatball bolognese tu yg buat terliur. hehe. kite tak makan pavlova sbb byk buah2 yg kite tak makan :P

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!