Raya2016 - Raya Pertama Kami

5:32:00 PM 14 Comments A+ a-


Sekejap je dah seminggu syawal.. macam mana raya anda semua??
throwback kisah raya 2016 kami ni sikit.. boleh??

**************

Alhamdulillah kami suami isteri sekampung.. jadi tak la berebut nak beraya mana dulu..
memandangkan tahun ni pertama kali beraya di rumah baru,
jadi kami gerak pagi raya tu dari rumah sendiri.. 
pagi tu siapkan anak-anak pakai baju raya, then makan.. 
Alhamdulilah pertama kali masak rendang kerang sedapp! puas hati dapat masak :)


baru gerak balik rumah mertua tak jauh 16km (15minit) dari rumah kami.. lepas bersalam salaman dengan mertua tengahari pergi rumah makayah daku pula. dalam 10km (6minit) je.. then #teamrayajohor pula.. gerak balik Tangkak jumpa nenek di kampung pergi rumah saudara mak itu ini dah asar gerak pergi Segamat pula rumah adik beradik ayah (mak &bapa saudara daku).

lepas isyak baru balik PD.. perjalanan 2 jam balik hari PD-Johor -PD agak memenatkan.. tapi puas hati dan enjoy dengan raya kali ini :)

inilah keluarga kecikku :)
tambah meriah dengan kehadiran puteri solehah nur zahwa 5bulan ^___^



abang dan adik 
 


macam mana hari raya korang??



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

14 insan comel komen

Write insan comel komen
Murni Alysa
AUTHOR
7/12/2016 6:43 PM delete

Alhamdulillah..walaupon dah dekat seminggu 1 Syawal berlalu..Tapi kemeriahan masih terasa..semoga kita akan bertemu lagi dgn Syawal tahun depan..Aelamat Hari Raya buat Azizah sekeluarga (Sedapnya rendang kerang tuuuu)

Reply
avatar
7/12/2016 6:57 PM delete

Selamat hari raya. Maaf zahir dan batin. Diari Mommy Muhaimin

Reply
avatar
Amanda Suria
AUTHOR
7/12/2016 7:33 PM delete

sedapnya rendang kerang....lama x buat dh...

Reply
avatar
7/12/2016 9:16 PM delete

Seronak raya bila dah ada rumah sendiri. Tak payah pening kepala nak beraya rumah org tua kita atau mertua.

Reply
avatar
atiqah mutaza
AUTHOR
7/13/2016 8:02 AM delete

selamat hari raya jijah

Reply
avatar
7/13/2016 9:31 AM delete

raya yui biasa je jijah..tak brubah. heheh

Reply
avatar
eima
AUTHOR
7/13/2016 9:42 AM delete

samawarna raya kite .. hahaha kami pun biru

Reply
avatar
Cik Itah
AUTHOR
7/13/2016 9:46 AM delete

selamat hari raya :)

Reply
avatar
Sayangku Zie
AUTHOR
7/13/2016 12:08 PM delete

Lama tak jenguk jijah.. rupanya dah berempat Tahniah dari akak... Selamat hari Raya. Maaf Zahir batin

Reply
avatar
7/13/2016 1:02 PM delete

Selamat hari raya jijah! =)

Reply
avatar
dear anies
AUTHOR
7/14/2016 2:17 PM delete

slmt hari raya utk jijah sekeluarga

Reply
avatar
InaYusoff
AUTHOR
7/15/2016 1:36 PM delete

jijah makin cantik.!

Reply
avatar
7/20/2016 4:02 PM delete

ptg raya tu baru fiza balik segamat..segamat pergi area mana jijah?

Reply
avatar
adianiez AIDA
AUTHOR
7/29/2016 4:14 PM delete

sama ler kita, jijah.
tema biru thn ni :)
tapi biru jijah lagi cantik!

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!