Tuesday, July 12, 2016

Raya2016 - Raya Pertama Kami


Sekejap je dah seminggu syawal.. macam mana raya anda semua??
throwback kisah raya 2016 kami ni sikit.. boleh??

**************

Alhamdulillah kami suami isteri sekampung.. jadi tak la berebut nak beraya mana dulu..
memandangkan tahun ni pertama kali beraya di rumah baru,
jadi kami gerak pagi raya tu dari rumah sendiri.. 
pagi tu siapkan anak-anak pakai baju raya, then makan.. 
Alhamdulilah pertama kali masak rendang kerang sedapp! puas hati dapat masak :)


baru gerak balik rumah mertua tak jauh 16km (15minit) dari rumah kami.. lepas bersalam salaman dengan mertua tengahari pergi rumah makayah daku pula. dalam 10km (6minit) je.. then #teamrayajohor pula.. gerak balik Tangkak jumpa nenek di kampung pergi rumah saudara mak itu ini dah asar gerak pergi Segamat pula rumah adik beradik ayah (mak &bapa saudara daku).

lepas isyak baru balik PD.. perjalanan 2 jam balik hari PD-Johor -PD agak memenatkan.. tapi puas hati dan enjoy dengan raya kali ini :)

inilah keluarga kecikku :)
tambah meriah dengan kehadiran puteri solehah nur zahwa 5bulan ^___^



abang dan adik 
 


macam mana hari raya korang??



14 comments:

  1. Alhamdulillah..walaupon dah dekat seminggu 1 Syawal berlalu..Tapi kemeriahan masih terasa..semoga kita akan bertemu lagi dgn Syawal tahun depan..Aelamat Hari Raya buat Azizah sekeluarga (Sedapnya rendang kerang tuuuu)

    ReplyDelete
  2. sedapnya rendang kerang....lama x buat dh...

    ReplyDelete
  3. Seronak raya bila dah ada rumah sendiri. Tak payah pening kepala nak beraya rumah org tua kita atau mertua.

    ReplyDelete
  4. raya yui biasa je jijah..tak brubah. heheh

    ReplyDelete
  5. samawarna raya kite .. hahaha kami pun biru

    ReplyDelete
  6. Lama tak jenguk jijah.. rupanya dah berempat Tahniah dari akak... Selamat hari Raya. Maaf Zahir batin

    ReplyDelete
  7. slmt hari raya utk jijah sekeluarga

    ReplyDelete
  8. ptg raya tu baru fiza balik segamat..segamat pergi area mana jijah?

    ReplyDelete
  9. sama ler kita, jijah.
    tema biru thn ni :)
    tapi biru jijah lagi cantik!

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!