Sunat Anak Perempuan Di Usia 4 Bulan

by - 1:07:00 PM



Alhamdulillah syukur anak perempuan daku dah selamat bersunat ketika usia 4 bulan lebih.. lega dah tertunai satu tanggungjawab sunatkan si zahwa ni. sedang-sedang elok laa tu..sebab kebanyakan klinik nak sunatkan bayi perempuan pun kena lebih usia 3 bulan.

Asyik tangguh je nak sunatkan zahwa last tekadkan hati terus bawa dia pergi klinik.. kat klinik daftar dan tunggu giliran. zahwa pun masuk bilik doktor. doktor dah standby alas, alat, gunting dan kapas. letak dia atas katil buka seluar dan pampers dan sekejap je doktor gunting kulit dia. menangis kejap je.. keluar klinik dah tak nangis :)

tapi mama dia yang takut.. takut sakit ke..berdarah ke.. tapi lepas tu Alhamdulillah zahwa boleh gelak-gelak..menyusu macam biasa..




Alhamdulillah , selesai satu tugas mama sunatkan awak Nur Zahwa.. Next,, mama nak tindik telinga awak pulak.. ^____^

Bayaran RM20
Klinik Ihsan Port Dickson



You May Also Like

5 insan comel komen

  1. Comelnya zahwa.....bambam

    ReplyDelete
  2. alahai syg zahwa.
    da sunat ye darling....
    meriah ler raya mama thn ni :)

    ReplyDelete
  3. eheh daaah settle dah kecik2.. xde laa nanti cuak takut2..
    comey jeee hehe..

    ReplyDelete
  4. dah boleh jd makmum pasni ;-)

    (kalu lelaki dah sunat boleh jd imam)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah settle satu tanggungjawab kan

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!