I’m a Pirate, Take Me To Stranger Tides!

3 perkara sekiranya saya menjadi lanun pastilah 1.KEKAYAAN!! ~ apabila saya menjadi lanun sudah pasti saya dapat menakluki negara-negara...

3 perkara sekiranya saya menjadi lanun pastilah

1.KEKAYAAN!!
~ apabila saya menjadi lanun sudah pasti saya dapat menakluki negara-negara di bawah taklukan saya! secara tak langsung saya dapat mengumpul banyak wang dan emas di sepanjang perjalanan saya menjadi lanun! hahahaha apa sahaja yang saya kehendaki semua saya dapat perolehi dengan mudah.


2.PENAKLUKAN
~dengan menggunakan kapal saya yang besar. pengikut saya yang ramai. saya dapat menakluki banyak tempat serata dunia! kekayaan negara tersebut saya telah perolehi maka kegembiraan pasti lah terhasil. lebih-lebih lagi jika saya dapat menakluki negara yang strategik dan mempunyai pulangan yang bagus. pasti ini menambahkan kegembiraan saya dalam menakluki negara tersebut! mungkin negara yang mempunyai matawang yang banyak,aset yang canggih dan pulangan yang besar kepada saya menjadikan saya kaya dengan sumber-sumber tersebut!


3. KETUA LANUN!!
~ saya suka berkuasa! apabila saya menjadi ketua lanun sudah pasti saya akan mengarahkan kepada pengikut-pengikut saya untuk mengikuti segala perintah saya! saya yang berkuasa tiada siapa boleh membantah! dan semua mesti mengikut perintah sata walau apa pun terjadi!!

Pirates of the Caribbean 4

Jom kita saksikan filem lanun Pirates of the Caribbean On Stranger Tides in 3D 
di pawagam seluruh Malaysia pada 19 May 2011


You Might Also Like

2 insan comel komen


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!