Saturday, December 4, 2010

apabila bumi di timpa HUJAN


Hujan!!

Waduh.....dah dua tiga hari ini HUJAN je yang melanda mgkin mmg musim tengkujuh agaknya. .tp xmengapa la sbb HUJAN menimpa pada waktu malam je di Bumi Port Dickson ni...haha.. lau begitu terasa oh tersangat syoknyeee la dapat tidoo ! Sejuk je setiap masa...tapi kadang-kadang tak tahan sejuk jugak asyik mau ke tandas je gamaknya.. ermm.. Tidoo time HUJAN rasa macam tak nak bangun je bila pagi. hari mendung terasa tengahari tu macam masih pagi je..alamak anak dara bangun tengahari (lambat jodoh la jawabnyer..huhu) Apabila HUJAN selimut dan stokin harus ade untuk menyelimuti diri ini.. Seronok HUJAN bila time malam jer... tapi apabila di siang hari agak menyusahkan kita-kita ini untuk menunaikan kewajiban bekerja.. dan para si isteri di rumah pasti mengomel risaukan kain baju yang semakin penuh di mesin basuh yang tak di sidai. aduh!

Tapi baiknya apabila HUJAN segalanyaa dapat buat penjimatan
dari penggunaan elektrik.. Yalah pabila musim hujan ini da pasti TV jarang di buka. memandangkan astro tak dapat berfungsi pabila hujan lebat ini.. ll]au kalian berani on, alamatnya kalian dapat tengok skrin hitam la jawabnya.. kalian xsayang ke harta kalian..ngeeeeeeeee....

whatever la ape yang paling paling best dapat tidoo syok kala HUJAN begini sambil berangan bermimpikan si jejaka hati..walaaaaa syok....(gatal dah)


ok la kalian selamat malam semua...have a nice dreamss :)

0 insan comel komen:

Post a Comment


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!