Welcome-come Dicember!

by - 5:30:00 PM



salam kalian :)
Sedar x sedar da penghujung tahun da kita kan....cepatnya masa berlalu tanpa sedar usia makin meningkat,kematangan pon semakin terserlah..liku-liku onak duri terpaksa di redah juga...Alhamdulilah sempat lagi kita ke tahap ini ya...Syukur pada Tuhan Dia masih memanjangkan lagi usia kita...Syukur Alhamdulilah...
Awal-awal bulan disember juga daku pun dikejutkan dengan hadiah mist
eri..setelah beberapa lama menanti penuh sabar dan tabah..(penantian 1 penyeksaan orait!) daku haruslah berasa tersangat gembira dan bangga! (bangga ke?) ahaksss:P
alhamdulilllah impian daku untuk memiliki sebiji kereta tercapai juga hendaknya...Syukur! walaupun nak dikatakan daku baru lagi dalam bidang pekerjaan...xsampai 6bulan lagi sudah memiliki sebiji kereta! (express rakyat tul!)


milik siapakah kereta ini?? gagagaga
inilah 2nd boyfren daku! maaf hubby terpaksa menduakanmu.....

tapi........kadang-kadang xsemua orang baik gan kita..kadang-kadang ade jua yang dengki melihat pencapaian kita.....
ah! pedulikan ape kata orang! macam2 kata-kata perli kedengaran..tapi daku tetap proceed juga. bila kita da ade harta sendiri kita akan rasa lebih menghargai kerana ia datang dr titik peluh kita sendiri...betul tak kalian? dan daku haruslah pandai belajar mengenai kereta ini kerana jika berada di jalan pelbagai dugaan,musibah akan dtg...Semoga selamat segalanya...

dalam entry daku yang lepas..da lama entry ini rasanya adakah mimpi jadi kenyataan
daku bercita-cita mahu memiliki MYVI pink ini...tapi masa tu persona elegance lum keluar lagi ok..so impian tu terkubur je apabila melihat si gagah perkasa PE(PERSONA ELEGANCE) lebih menarik hati daku! bila di pikir-pikirkan balik lebih kurang je harga dan keluasannya... so daku pikir better amik PE untuk jangka masa yang panjang...mak daku kata lau nak beli kereta beli sekali besar untuk seumur hidup..xpayah nak tukar-tukar lagi...untuk berfamily pun tersangat la muat dan selesa! betul ke mak daku kata begitu ye kalian? emm..ade benarnya.... Mekasih mak support me!


Syukur la semuanya berjalan dengan lancar..dan daku perlu tanamkan azam yang lebih untuk menjadi pekerja yang rajin dan berdedikasi untuk masa akan datang..yelah...tahun baru pon xlama lagi kan... Azam itu penting!!

oklah....selamat bercerita lagi pada entry-entry akan datang...
sayang kalian semuanya!!

P/s: kesihan my hubby, xsempat nak meraikan kereta baru daku..die pergi sehari sebelum dapat kereta! sedihnya... :(


glitter-graphics.com

You May Also Like

2 insan comel komen

  1. persona still de besh..iqa dah pakai persona 3years..time baru2 kuar dlu iqa dah pakai..pemanduan selesa..dan ruang yang sangat besh!!!!iqa pakai colour blueberry

    ReplyDelete
  2. wah iqa punyer blue berry? tersangat la jeles...cantik tu warna tu...jijah xjumpa pon...huhuhu..
    1st time pakai terasa la selesa n ruang yang besar! berbaloi la beli kan..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!