Monday, September 30, 2013

Hakimi Sudah 20 Hari..


Sekejapnya masa... hakimi sudah pun 20 hari ahad lalu :) Malam siang..malam siang...nanti nak masuk sebulan.. dua bulan.. tiga bulan dan seterusnyaa.... kejapnya anak mama membesar~~


Buah hati jijah sekarang adalah hakimi... 
sumpah! dialah nyawa jijah.. dialah penawar.. dialah penyejuk mata.. dia adalah segala-galanya! Alhamdulillah Allah kurniakan buah hati ni pada jijah...
Terima kasih Ya Allah!

Perkembangan hakimi terbaru... 

1. hakimi suka tidur sepanjang siang.. tapi bila malam dia susah nak tidur.. apa tak nya mata nya buntang ajak mama,nenek dan tok ayah dia main.. grr!! kadang-kadang subuh baru la lelap.. 
2. hakimi suka mandi.. bila angkat dari air terus menangis.. hahaha tak puas main air rupanya...
3. hakimi tak suka bedung.. kalau di bedung bila dia mengeliat habis tangan kaki terkeluar dari bedung..
4. hakimi suka gelak sorang-sorang... comel sangat! bila nak snap gambar..senyap!
5. hakimi berat dah pun 4kg hari ini.. fuh semangatnya anak mama.. patutlah lenguh nak dukung kimi.. hehehe :)


Semoga anak mama membesar dengan sihat ye sayang~~
mama papa sayang kimi sangat-sangat!






14 comments:

  1. sy tengok hakimi byk ikut muka ayah dia lah.. hehe..

    comelnye lahh... hugs and kisses utk hakimi dr sy ye! :D

    ReplyDelete
  2. sekejap je kan nak masuk sebulan. lebat da rambut dia. huhu. comel! :)

    ReplyDelete
  3. Sama.. Ayra pun xnk kna bdung.. Nanges2 mrah org bedung dia

    ReplyDelete
  4. bilalah kakak fiza ni ade mase nak jumpe kimi kan..eh..kakak ke?hee..alhamdulillah kimi membesar dengan sihat..

    ReplyDelete
  5. big hug & kisses utk kimi..:)

    ReplyDelete
  6. ololoooo comelnya hakimi ni.. kjap je dh 20 hari kan

    ReplyDelete
  7. comelnyeee..hehhe.... hepi jijah hepi with baby=)..alhamdulillah..^^

    ReplyDelete
  8. alaala...comei la baby jijah.. comei sgt.. tahniah...

    ReplyDelete
  9. sekejap je kan..srmoga membesar sgbg anak soleh

    ReplyDelete
  10. hakimi dh semakin besar ^^ moga trus sihat ye hakimi...

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!