Monday, September 9, 2013

Moga Di Permudahkan Segalanya.. Amin..




9/9/13 @ Isnin 41weeks 
Admit wad untuk IOL (induce of labor) 

Jijah disini dengan rasa rendah diri ingin memohon maaf andaikata pernah meluka kan hati sesiapa. Mohon maaf bebanyak ye. So sorry  

Dan mohon doakan semoga jijah selamat melahirkan little khalifah ni.. hampir 10 bulan perjalanan indah dah jijah lalui, sekarang bakal ke dunia baru pula. Parenthood  

moga jijah kuat mengharungi proses kontraksi induce dan bersalin nanti..


لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَكَ إِنّى كُنْتُ مِنَ الظَّالِمينَ

La ilaha illa anta. Subhanaka inni kuntu minaz zolimin.

Maksudnya : "Tidak ada Tuhan yang sebenarnya disembah melainkan engkau, ya Allah. Maha Suci engkau, sesungguhnya aku adalah dari orang yang membuat zalim."

"Hasbunallah Wani'mal Wakîl Alallahi Tawakaltu"
~Allah telah mencukupi segala sesuatu bagiku dan sebaik-baik yang ku serah diri kepada Allah~
moga kita dipermudahkan, sihat n selamat ye anakku sayang... Amin~



Ya Allah izinkanlah dan permudahkanlah anak dalam kandungan jijah ini lahir dengan mudah dan sempurna..
ampunkan lah segala dosa dan ringankan kesakitan ini.. Amin.



~autopublish~



27 comments:

  1. jijah,,, akak doakan semoga dipermudahkan segala urusan jijah ea... semoga selamat melahirkan little khalifah...

    akak pulak yg nebes.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. Semoga dipermudahkan yer jijah..Saya pun tengah menahan sakit contraction..

    ReplyDelete
  3. sy doakan jijah dan baby semuanya selamat..amin...

    ReplyDelete
  4. ya Allah,kita plak yg berdebar jijah,hihi..semoga Allah titipkan kekuatan untuk jijah lahirkan si comel dari perut jijah..amin3..;)

    ReplyDelete
  5. pesanan yg pernah diperolehi dr seorang kakak masa 1st time preggy dulu..."Summa sabila ya sarahu"...semoga dipermudahkan dan dibuka jalan olehNYA...

    ReplyDelete
  6. ya ALLAH,

    AKu mohon doa moga dipermudahkan segala urusan sahabatku ini.

    Moga beliau dan anaknya sihat dan sejahtera..

    amiinn..

    ReplyDelete
  7. hope semuanya berjalan lancar ye jijah..aminn

    ReplyDelete
  8. semoga segalanya dipermudahkan buat akak :)

    ReplyDelete
  9. semoga dipermudahkan . aminnn :D

    ReplyDelete
  10. SEMOGA SEMUANYA DIPERMUDAHKAN UNTUK JIJAH..

    WAITING FOR THE LIL PRINCE OF YOU....

    ReplyDelete
  11. in sha allah...kuatkan semangat dan jgn putus2 berdoa...kalo selamat melahirkan pada hari ini, ada lg geng akak sambut birthday pada tarikh ini...9/9 hehehe

    ReplyDelete
  12. jijah kena induce ye?in shaa Allah selamat semuanya..;)

    ReplyDelete
  13. ko tak de buat salah pepe pun kat aku dik .. inshaa Allah mudah segalanye ye ... good luck n selamat push2

    ReplyDelete
  14. Semoga jijah selamat melahirkan

    ReplyDelete
  15. akak doakan moga jijah dipermudahkan untuk bersalin yek...

    ReplyDelete
  16. semoga semuanya selamat & dipermudahkan.. Allah sentiasa bersama mu..

    ReplyDelete
  17. insyaallah moga2 dipermudahkanNya...

    ReplyDelete
  18. mcm mana lah kak jijah skrg agaknya.. huhu

    ReplyDelete
  19. Semoga selamat melahirkan n selamat menempuh alam ibu bapa..

    ReplyDelete
  20. ayu yg bdebar sama jijah.. insha allah semua selamat. welcome little caliph..

    ReplyDelete
  21. semoga semuanya selamat dan dipermudahkan.

    ReplyDelete
  22. in shaa ALLAh jijah.
    dah tak sabar tau ;..

    cepat update.

    ReplyDelete
  23. akak, can't wait to see ur cute baby (^___^)
    moga cepat recover nanti akak (^___^)

    ReplyDelete
  24. insyaAllah semuanya akan selamat..aminn

    ReplyDelete
  25. taniah ye da jadi ibu... seronok kan

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!