Hakimi Sudah Dua Minggu

by - 2:27:00 PM


Alhamdulillah semakin sihat dan membesar anakanda mama ni..
Alhamdulillah juga hakimi takde jaundis/kuning...
tali pusat tanggal pada hari ke-8 usia hakimi :)



day 1
lahir 3.59kg


day 5


day 8


day 10
berat hakimi 3.7kg.. semangat anak mama! pheww~~


papa dan hakimi superman! 
papa balik sabah... ni la gambar terakhir hakimi bersama papanya sebelum papa balik ke Sabah..
mama sedih... :(
nanti hakimi jumpa papa balik bulan 11.. masa tu hakimi dah dua bulan lebih... huuuu~~
sian kimi dari dalam kandungan dah selalu kena tinggal dengan papa.. nasib baik kimi anak yang baik.. sangat memahami :)


day 13
kimi dah pandai main sekarang... suka gelak-gelak sendiri.. mata melilau tengok orang jalan ke hulu hilir.. kimi anak yang bijak.. keluar dari perut mata dah celik melilau tengok sekeliling..hehehe Alhamdulillah :)

day 15
nurse datang timbang..berat hakimi naik 3.9kg... semangatnya anak mama....
semoga membesar dengan sihat yer nak :) 
mama sayang hakimi ^__^




You May Also Like

22 insan comel komen

  1. Salam Mama Kimi.. moga snantiasa sihat ketika berpantang.. camner life ade Hakimi? best kan...?
    tgk Hakimi pun semangat.. Alhamdulillah.. Aunty eMMe doakan Hakimi membesar dgn jayanya.. dan sihat selalu...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..kimi membesar dengan sihat..tak sabar nak melawat kimi ni..insyaAllah kalau ade rezeki dan masa kita jumpa ye mama kimi n kimi :)

    ReplyDelete
  3. tahniah jijah! comelnya hakimi. geram tgk dia... dah bam2 walaupun baru 2 minggu.

    ReplyDelete
  4. comelnya kimi...
    geram la jijah...hehe :)

    ReplyDelete
  5. tahniah jijah...comelnyer dier...hencem pakai baju superman tu....

    ReplyDelete
  6. tahniah jijah...comelnyer dier...hencem pakai baju superman tu....

    ReplyDelete
  7. Seronok kan dah ada anak..Jijah cuti berapa lama? 3 bulan eh

    ReplyDelete
  8. bambam sungguh kimi ni..

    geram yui tgk.

    ReplyDelete
  9. sebelum ni menghitung hari nak bersalin.. sekarang menghitung hari nak besar.. wahhh.. semoga hakimi membesar dengan sihat.. :)

    ReplyDelete
  10. Alahai Hakimi...geram je untie nengok awak!

    ReplyDelete
  11. Cutenya dia pakai baju superman

    ReplyDelete
  12. wa..bam bamnya baby hakimi. semangat sungguh badan. geram tengok. comel!

    ReplyDelete
  13. baby superman, ni abg superman dtg.hahaha

    semangatnya anak azizah :) dlu abg dtg blm kwin.skrg dtg2 da lahir terus baby nya.tahniah azizah n suami.cute baby awk.

    ReplyDelete
  14. geram betul tengok anak kak jijah ni.. nak gigit2! heheh

    ReplyDelete
  15. hakimi lahir besar jugak kan.omei~ bambam~

    ReplyDelete
  16. comel..anak Arra kalau tak bedung xmou tdo..hakimi rilex je nampak..hehe

    ReplyDelete
  17. kimi..tomei,tomei..hehe..semangat badan dia..AniqFiras nampak gambar kimi, terus cakap cam ni, "Nah,baby.."

    barulah lega dapat blogwalking..

    ReplyDelete
  18. alololo....hakimi yg semakin membesar dgn sihat..alhamdulillah...

    ReplyDelete
  19. in shaa Allah nanti kimi teman mama ye..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!