Petua Taugeh Tahan Lama

8:30:00 AM 8 Comments A+ a-


Tahu tak kenapa kalau taugeh di jual di pasar lebih tahan lama?
Petuanya rendam taugeh di dalam air sejuk/ berais..





selain itu, jika hendak menyimpan taugeh dalam peti sejuk, rendam taugeh dalam bekas berisi air dan sedikit perahan jus limau nipis.. inshaaAllah taugeh lebih tahan lama 

cubalah..


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

8 insan comel komen

Write insan comel komen
12/16/2015 8:55 AM delete

mmg btol pun..itu yg yui amalkan kalau beli tauge

Reply
avatar
sya mimie
AUTHOR
12/16/2015 11:27 AM delete

Mmng sllu letak dlm air pun. :)

Reply
avatar
dear anies
AUTHOR
12/18/2015 12:19 PM delete

selalu rendam dlm air je ;-)

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
12/18/2015 2:06 PM delete

selalu rendam dgn air je..
nice sharing tenkiu jijah

Reply
avatar
12/20/2015 8:56 AM delete

selalu beli taugeh bila dekat nak masak.. o beli hari ni masak harini gak..
ehehe elok ni petua untuk orang2 yg meniaga kan.. simpan stok togeeh..

Reply
avatar
adianiez AIDA
AUTHOR
12/28/2015 2:42 PM delete

yes betul.
sebab tu la aida perasan kalau kat mydin dia letak dlm air.
tq for sharing, jijah...

Reply
avatar
12/30/2015 5:38 PM delete

biasa memang buat macam ni :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!