Akaun Tabung Haji Untuk Nur Zahwa

by - 8:30:00 AM


Duit pemberian masa Majlis Cukur Jambul nur zahwa hari tu 
mama bukakan buku akaun tabung haji untuknya.

Kononnya nak buka akaun untuk SSPN dulu 
tapi alang alang dah pergi tabung haji buka sekali lah..



Alhamdulillah dapat tabung.. masa abg hakimi dulu takde stok..
lepas ni boleh la nur zahwa simpan duit dalam tabung ni.. 
nanti cukup RM1300 daftarkan haji pula.
Sayang dah daftarkan haji abg dia dulu.. kalau tak boleh pergi sama sama..huuu~~

ada rezeki lebih buka akaun SSPN pula..

Posted via Blogaway

You May Also Like

14 insan comel komen

  1. Alhamdulillah. Benda yang baik jangan ditangguh. Kan Kak G-jah. Mesti Zahwa tersenyum lebar tu. Hihi !

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah... Nanti zahwa da besar skit blh ajar menabung.. =)

    ReplyDelete
  3. eh..tabung ne masa ada lagi?..rare betul eh.dr eca kecil ada tabung ne.hehe

    ReplyDelete
  4. Buka akaun tabung haji umur berapa ya sis... mcmana prosedur.... Terima kasih...

    Jom singgah blog saya
    Dehujungjari.blogspot.

    ReplyDelete
  5. comel nye tabong. mmg skrg klw bukak buku dpt tabong ke?

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah
    zahwa dpt tabung, hari tu masa buat buku kt rania stok tabung habiss daaa.. xda rezeki :-)

    ReplyDelete
  7. @Vinia85 tak kira umor berapa.. bawa baby mykid je..nnt sana ada isi borang

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah..kecil2 ditanam minat menabung..sikit2 lama2 jd bukit

    ReplyDelete
  9. comelnye tabung..emi pun baru hari ni nak pegi buka akaun tabung haji

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah..murah rezeki Zahwa

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!