Nur Zahwa Genap Sebulan

by - 4:23:00 PM




📅 2 mac 2016
Nur Zahwa 31 hari

Alhamdulillah~





Kejap je anak solehah nur zahwa ni dah sebulan..rasa macam baru semalam mama turun tanda dan bertarung dengan kontraksi... tahu tahu keluar dah dak kenit nih..

nasib la berat dah naik 3.7kg. masa 20 hari 3kg je.. padahal lahir 3.21kg.. oklah naik! kalau tak, mama cukup risau..

imunisasi sebulan pun sudah 💉. menangis kawkaw punya. tak macam abglong dulu "ek" je.. kikikiki

dah ada perangai baru suka berpegang.. bila letak menangis.. lagi satu suka di peluk. nak-nak bila masa baring menyusu dia nak peluk je..

sekarang ni batuk pula. macam batuk tak lepas. demam selsema takde. bila malam-malam kalau terbatuk cepat-cepat mama dirikan dia tepuk belakang dan perhatikan nafas dia.. fuhh punya risau! sekarang buat garlic oil.. pakai vick tak jalan..nurse kata mungkin sejuk. jumpa doktor, doktor suruh tepuk2 belakang je..


semoga nur zahwa di beri kesihatan yang baik., membesar dengan sihat dan kuat..amin...



You May Also Like

9 insan comel komen

  1. Olooo..comel nyer saya.. ♥

    Get well soon baby..Biase lah kak jijah, time baby kan manje gile..Hehe ! Same la ngan anak saya mase baby, keje nak berdukung jerk. Kuikui !

    ReplyDelete
  2. gws sayang zahwa..
    kejap je kan dah sebulan..

    ReplyDelete
  3. Sebulan dah dia.. Cpt nya masa berlalu. Omey sangat.! =)
    Smga terus membesar dgn kuat dan sihat princess zahwa.

    ReplyDelete
  4. semoga cepat sembuh nur zahwa..

    ReplyDelete
  5. Kejap je dah sebulan..tunggu mama jijah habis pantang ye, inshaAllah akan datang melawat

    ReplyDelete
  6. pejam celik pejam celik nnt daaa sethn...

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!