Angelina Jolie, Brad Pitt Bertunang

3:58:00 PM 12 Comments A+ a-

Angelina Jolie, Brad Pitt Akhirnya Bertunang



wah.. akhirnya Brangelina bertunang juga. Pertunangan mereka 
adalah satu janji untuk masa depan
bagaimana pun Brad Pitt 48 dan Angelina Jolie 36 tidak menetapkan tarikh perkahwinan mereka lagi.

mereka mempunyai enam orang anak bersama terdiri daripada anak angkat dan anak sendiri.


cepat cepat la kahwin. mereka pasangan yang sangat ideal. setuju?




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

12 insan comel komen

Write insan comel komen
4/14/2012 4:14 PM delete

yap[!! sama hansem and sama cantek!

Reply
avatar
4/14/2012 5:35 PM delete

dah ada 6 anak..tinggal sebilik.. baru nak bertunang?? hahahaha.. LOL

teringat bos h.i *his Germany..sama la mcm ni.. anak ada 2...tapi x kawin lagi..

Reply
avatar
4/14/2012 6:43 PM delete

hehe...sweet depa nih

Reply
avatar
Cik tikah
AUTHOR
4/14/2012 8:26 PM delete

akhirnya.. bila pulak nk kawen tuh kan. dua dua bz. hehe..

Reply
avatar
4/14/2012 10:12 PM delete

derang mmg patut kawen, anak dah ramai kowt...huhuhu

Reply
avatar
-SUPERGIRL-
AUTHOR
4/14/2012 11:26 PM delete

lurhhh ! igt an dah lme kawen . ank dah besar gajah dah pon . hahahhaha

Reply
avatar
syahirah
AUTHOR
4/15/2012 12:07 AM delete

nasib baik bukan Islam.kalau Islam tatau la nak ckp pe..

Reply
avatar
Izzah Ab Aziz
AUTHOR
4/15/2012 2:44 AM delete

setuju ! izzah suke sangat ngn dieorang, tak macam artis hollywood yang laen..hampehh

Reply
avatar
4/15/2012 9:44 AM delete

congrate untuk mereka..(",) !~

Reply
avatar
4/15/2012 10:26 PM delete

Dah ada anak baru nak kahwin?pelik sungguh cara dorang ni kan..baguslah akhirnya berkahwin jugak kan

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
4/15/2012 11:17 PM delete

wahh..depaa nih dari ritu lg dgr btunangnyerr hehee :)

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
4/16/2012 1:58 PM delete

la..baru bertunang ye?ingatkan da kawen...

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!