Gambar Pra Perkahwinan Awal Ashaari dan Scha Ala-ala Pearl Harbour

8:12:00 PM 12 Comments A+ a-




fuh... tengok gambar pre-wedding Awal Ashaari dan Scha teringat gambar kahwin jijah dulu macam kat header. tapi kami tentera laut. ngehngehngeh...

tapi kali ni Awal Ashaari mengenakan persalinan ala tentera atau pahlawan perang ala-ala Pearl Harbour gitu. Tampak manis lagi apabila Scha al Yahya tampak klasik dengan pakaian gadis melayu.

so prewedding ni bertemakan Best Man Win.. Kira Awal best man la yang berjaya mencuri hati Scha. hahaha





dah jadi kebiasaan kan artis buat prewedding.. emm.. 

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

12 insan comel komen

Write insan comel komen
hana
AUTHOR
4/26/2012 8:26 PM delete

gambar nye smart..
=D

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
4/26/2012 8:47 PM delete

ntah apa la tujuan pre-wed ni kan kak? Scha nmpak sgt klasik la.. tp awal nmpak xkena plak..

Reply
avatar
missina
AUTHOR
4/26/2012 8:51 PM delete

hai puan Jijah,,dtg jenjalan kt sini,,sweet je kan schawal tu,,;)

Reply
avatar
aisharz
AUTHOR
4/26/2012 8:59 PM delete

suka giler tengok awal dan scha..sweet

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
4/26/2012 9:38 PM delete

lawa gila gambar..

Reply
avatar
Mummy Adriana
AUTHOR
4/26/2012 10:12 PM delete

dulu mummy tak sompek la nak buek pre-wedding bagai! haha tunang pon 2 bulan aje..plus hb kat utara..mummy kat selatan! mmg takde mase la pon..tau2 nikah and sanding :)

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
4/26/2012 11:00 PM delete

sk plak tr ni.. sweet je :-)

Reply
avatar
-SUPERGIRL-
AUTHOR
4/26/2012 11:20 PM delete

tgk dalam rancangan khas dorang "se ia sekata schawal" mmg sweet sgt !

Reply
avatar
Terbelog
AUTHOR
4/26/2012 11:42 PM delete

jd syawal plk ye he3

Reply
avatar
4/28/2012 1:36 PM delete

seriously sangat cantik gambar dorang.tema pun menarik..jeles teramat sangat ni.-__-'

Reply
avatar
4/28/2012 1:45 PM delete

cantik! mesti perkahwinan mereka gah kan...

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!