Yeyy Header Blog Puan Azizah Bertukar Lagi!

8:00:00 PM 22 Comments A+ a-


ting tong.. ada orang baca tak ni. ngeee~~ 



ehem ehem...perasan tak header baru kat atas tu. cun kan...cepat cakap cun kalau tak jijah lempaaaaaaaaanggg!!  ngehngehngeh gurau je eh :p


ya..header sudah bertukar! sangat cantik menarik tertarik memang daboombb design azhafizah.com ni. puas hati sangat sangat selepas fiza makeover. asyik bertukar tukar je kan. sebab fiza designer yang hebaaaakkkk! kalau sebelum ni header nikah macam dalam entry Perubahan blog CikPuan Azizah. 

kini...



♥Cik Azizah♥

header baru jijah. mood bersanding lalu. :))




footer baru! hebaaaakk fiza!


tak di lupa juga signature dan banner jijah juga sudah bertukar gambar!
pehhh serius jijah giler dengan blog jijah ni sekarang.. sebab cantik sangat sangat. 
korang jangan jelesssssss pulak....wuekk :p muntah pinkkk *%&$#@


semuanya hasil designer hebakk tak lain tak bukan azhafizah.com. jom terjaaaaaaaahhh!!
sayaaaaaaaaaaag fiza ketat ketat! muaaaaahh muaaaaaaaaahh ^____^



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

22 insan comel komen

Write insan comel komen
Izzah Ab Aziz
AUTHOR
4/07/2012 12:35 PM delete

cantik bangat! bestnyer dpt buat header gmbr kawen sndiri, hehehe..
footer kak jijah memang gorgeous !!

Reply
avatar
-SUPERGIRL-
AUTHOR
4/07/2012 12:47 PM delete

wah cantiknyeee ! sweet jee nengok ! jeles laahhhhh . huk

Reply
avatar
4/07/2012 12:49 PM delete

yeay..sudah bertukar wajah..glad that Jijah like it ^_^

Reply
avatar
ana amalina
AUTHOR
4/07/2012 1:57 PM delete

waahhh..cntik header akak =)

Reply
avatar
zaza iman
AUTHOR
4/07/2012 3:35 PM delete

fiza yg buat eh..cantiklah suka tgk =)

Reply
avatar
aima mazlan
AUTHOR
4/07/2012 3:43 PM delete

wahhhh..
makin berseri-seri blog ni :)
hihihi

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
4/07/2012 5:25 PM delete

suka sikap fiza nih kan, sempoi je dia wat..hebat tul.

memang cantik header skrg ni..

Reply
avatar
Zana Adieyza
AUTHOR
4/07/2012 6:15 PM delete

cun habis blog ni!!! sweet sgt yunk...

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
4/07/2012 7:03 PM delete

cantiknyer......hehehee...suke tgk jiejah dgn sut pgantin tuh ^_^

Reply
avatar
Cik tikah
AUTHOR
4/07/2012 7:33 PM delete

wah, lagi romantik header kak jijah. nice!

Reply
avatar
Cikgu Jaja™
AUTHOR
4/07/2012 8:10 PM delete

rasa mcm br semalam majlis kau ekk jah.. masih terasa hangatnya..:)

Reply
avatar
yana lyana
AUTHOR
4/07/2012 8:38 PM delete

Ewahh..sweet gitu :)

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
4/07/2012 11:51 PM delete

kak jijah.. sy pun jeles tengok.. cantikkkkk.. hehe

Reply
avatar
4/09/2012 11:32 PM delete

@Cikgu Jaja™ sekarang masa cepat je kak...

Reply
avatar
4/09/2012 11:32 PM delete

@aisya alaaaa biasa je lah yang...

Reply
avatar
ecadwinkyasha
AUTHOR
4/13/2012 10:11 PM delete

wahh,.terbaik la servis dari fiza :D

Reply
avatar
4/13/2012 10:32 PM delete

@ecadwinkyasha eca buat pon cantik jugak ok!

Reply
avatar
12/12/2012 8:50 PM delete

lame dah saye nk header camni tapi impian belum tercapai untuk akak hahaahah cantik blog

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!