Petua Untuk Rumah Tangga Bahagia

4:00:00 PM 15 Comments A+ a-


1. Sering melakukan kegiatan bersama-sama seperti makan bersama,keluar berjalan berdua-duaan, beriadah dan mandi bersama.
2. Galakkan isteri tidur di atas lengan suami. Isteri yang penyayang akan berada di belakang bahu sebelah kanan suami ketika berjalan. 
3. Jaga agar mulut dan badan tidak berbau agar suami sentiasa mahu berseronok dengan isteri. 
4. Isteri yang hangat dan romantis sentiasa mengharapkan suaminya berada di rumah bersama-samanya. 
5. Tukar gaya penampilan setelah beberapa ketika untuk mengelakkan jemu kepada pasangan. 
6. Kreatif mencipta suasana yang harmoni dan tenang dalam rumah tangga. 
7 Isteri jangan lebih banyak masa menyibukkan diri dengan dunia luar, seperti aktif dengan kegiatan persatuan, berpolitik atau terbabit dengan jualan langsung.



InsyaAllah semoga rumahtangga kita bahagia yer mr navy even berjauhan..senyum jijah  :)



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

15 insan comel komen

Write insan comel komen
azam
AUTHOR
4/30/2012 9:23 AM delete

:) suka²...betul tu

Reply
avatar
diana
AUTHOR
4/30/2012 9:50 AM delete

tapi tips ni untuk satu pihak je...rasanya rumahtangga akan lebih bahagia jika sama2 perbaiki diri.
tak kira la suami atau isteri.masing2 kena bagi yang terbaik untuk pasangan.isteri memang dah wangi,cun,sopan tapi kalau suami pulak jenis mandi jam 12 tengahari,makin bulat,mulut berbau takut2 isteri pulak yang lari..hehehe

Reply
avatar
4/30/2012 11:30 AM delete

suker giler tgk pic2 akak ngn MR NAVY hihi=p

Reply
avatar
Mrs & Mr ArMy
AUTHOR
4/30/2012 2:50 PM delete

wahh petua yg bgus nie jijah,..heheh ske ler sgt2,.. :D
trime kasih jijah yg sudi berkongsi petua utk rumahtangga bahagia nie,. :D

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
4/30/2012 3:27 PM delete

InsyaAllah.. mg perkahwinan kita semua kekal untuk selama2nya...

Reply
avatar
sis92
AUTHOR
4/30/2012 4:50 PM delete

hehe romentik leteww kita tak kawen lagi nak kawen nak kawen kahkah ..
seeloknya dua2 pihak saling bkerjasama ..
hee :))
semoga kak jijah bahagia selalu :))

Reply
avatar
afzalsukasuki
AUTHOR
4/30/2012 4:59 PM delete

nak mandi sama2..tapi bebudak umah tanak.sedey la uhuk2 *anaharom ko pejal

Reply
avatar
-SUPERGIRL-
AUTHOR
4/30/2012 7:59 PM delete

lahai tak sabar nak kawen ! hahahah

Reply
avatar
Eza Boom Boom
AUTHOR
4/30/2012 8:22 PM delete

tak kawen lagi.. hihikkkk.. p, leh rujuk sini nanti bila dah sampai masa.......

Reply
avatar
4/30/2012 9:27 PM delete

Suami isteri kene sama-sama jaga, :) insyaallah barulah berkekalan.Jgn satu pihak jer. Nway, nice Info Jijah...:)

Reply
avatar
Juliet_iRa~"
AUTHOR
4/30/2012 10:42 PM delete

amin,..heee..

jijah amalkan tau!

:)

nt ira amalkan plak bila dah kahwin..heee

Reply
avatar
5/01/2012 4:26 PM delete

tersenyum baca tips ni..sweet je kan..seronok berumah tangga kan..^_^

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
5/02/2012 1:16 AM delete

doa jiejah bahagia syg :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!