Thursday, January 17, 2013

Sudah Mula Minum Anmum Materna



Alhamdulilah setakat ni minum susu memang jijah suka sangat..
bila rasa lapar.. minum...kenyang sikit...
sebab makanan lain semua takleh masuk dalam perut.. mesti nak muntah..huhuhu

susu pilihan jijah pastinya ANMUM!




beli packet yang kecik dulu takut tekak takleh terima tapi Alhamdulilah sehari dua kali jijah minum waktu pagi dan sebelum tidur dan berselera jer  :)


sekarang nak habis pon paket pertama. harganya tak silap jijah RM22 kot... :D


Kandungan jijah pun nak masuk 8minggu..Semoga anak yang jijah kandung ni sempurna,sihat walafiat dan bijak.. Amin...




28 comments:

  1. kite pon minum susu ni memula pregnancy dulu .. tp lepas masuk 5 bulan, doc suruh stop sbb bdn naik mendadak, haha!

    ReplyDelete
  2. amin..akak doakan semuanya selamat..
    akak dulu x bley minum susu,skali sari pon cukup terseksa..huhuhu..lps tu slalu sgt kene cramp kaki sbb x cukup kalcium..huhu

    ReplyDelete
  3. hihihi..mom to be dh minum susu... :) semoga kandungan jijah shat dgn sempurna...jijah pon hrap shat slalu yer... ^^

    ReplyDelete
  4. Dulu pun minum susu ni jgk....

    ReplyDelete
  5. akak xleh minum susu...kalo susu coklat takpela

    ReplyDelete
  6. hihi...jijah, husna pun ambik anmum. ..setakat ni Alhamdulillah xde masalah minum susu

    ReplyDelete
  7. morning jijah :D

    minum susu ni memang berselera.ciksu penah minum dulu sampai berat badan naik ke 59kg..

    pendek kata lalu je makan..

    tp nak buat mcam mana bukan reazeki ciksu lagi :D
    jaga diri tau D

    ReplyDelete
  8. uwah...xleh tgok sebrg gmbr psl susu .....rasa kembang tekak.

    ReplyDelete
  9. semoga dapat bby yng comey =)

    ReplyDelete
  10. ala,, sy tak suke susu.. bukan tak suka, langsung tak boleh minumm

    ReplyDelete
  11. DEQ XSUKE MINUM SUSU TEPUNG . SOBSOB ..

    ReplyDelete
  12. jijah dah pregnant ye?? tahniah ye.. jga diri n kandungan... bestnya ramai yg preg.. doakan saya jugak ye... nak jugak bagi nurul kawan...hehhehhe

    ReplyDelete
  13. jijah dah pregnant ye?? tahniah ye.. jga diri n kandungan... bestnya ramai yg preg.. doakan saya jugak ye... nak jugak bagi nurul kawan...hehhehhe

    ReplyDelete
  14. aaminnnnnn .. semoga sihat kak jijah dan kandungan ..

    ReplyDelete
  15. Semoga kandungan akak sihat selalu.. Take care sis :)

    ReplyDelete
  16. msk kandungan 3 bulan mkn le..set salinda utk ibu mengandung bagus sgt.....

    ReplyDelete
  17. wahhh bestnya..tak sbar lak tengok jijah nanti..

    ReplyDelete
  18. kak jijah, nnti jgn lupe plak nk upload gmbr kak jijah dgn baby dalam perut tu ye.. hehe..

    ReplyDelete
  19. bgus2 jiejah :)

    jiejah laptop baru ke?

    ReplyDelete
  20. dulu masa pregnant minum susu anmum.. dan bila dah bersalin anak pun minum anmum.. semoga sihat selalu

    ReplyDelete
  21. @Shida Radzuan shida ni notebook suami jijah..hee

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!