2nd Pregnancy Diary: Leaking??

by - 8:35:00 AM




38 weeks pregnancy!!

Alahaii... baru nak jenjalan kat pantai konon bagi buka sikit laluan.. alih alih keluar air meleleh dari celah peha.. 

Tak pasti keputihan atau air ketuban.. admit dari hari sabtu tak pasal pasal kena stay 24jam sampai hari isnin ni..

Alhamdulillah setakat ni takde keluar lagi air. Pad pun tak basah. Adikbaby pun gerak aktif. Kadang kadang je mengeras kontraksi!




Setiap pagi buat CTG cek jantung baby..berat adikbaby masa ni 3-3.2kg.. boleh tahan semangat! Huuu Alhamdulillah normal semuanya..

Tapi...

mama masih menanti bila la adikbaby ni nak keluar agaknya... mama sangat tak sabar!! Cepat lah keluar adikbaby...!!! Korang doakan sama ye...



Posted via Blogaway

You May Also Like

11 insan comel komen

  1. Semoga dimudahkan urusan ye jijah

    ReplyDelete
  2. berdebar pulak ... semoga dipermudahkan jijah ...

    ReplyDelete
  3. In sya allah Allah mudhkn jijah bersalin

    ReplyDelete
  4. semoga dipermudahkan buat jijah.aamiin :)
    ciksu pon x sabar nk tgk adik baby juga

    ReplyDelete
  5. Semoga adik baby sihat sihat selalu. Cepat cepat keluar mama tak sabar da tu. hehe =) Take care dear.

    ReplyDelete
  6. Jijah take care ye. Moga baik2 je k. P/s smgat adik baby heheh

    ReplyDelete
  7. Semoga dipermudahkan urusan jijah. Hope adk bby kuar scra normal. Amen..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!