Wednesday, January 6, 2016

Nasi Ayam Penyet Restoran Haji Ihin


Dah hujung-hujung pregnancy ni.. teringin pula nak makan Nasi Ayam Penyet. 
kali terakhir makan kat sabah.. 

nasib la cari kat Port Dickson ni ada juga.. lepas mengidam daku.. hehehe

Restoran Haji Ihin
terletak di PD Sunggala Gateaway


Menu yang di sediakan dari bandung Indonesia!


Inilah Set Ayam Kampung Penyet




Ada nasi, ayam penyet, tauhu, tempe, terung sambal, sup 
ayam dah la banyak isi! sambal tak pedas sangat! memang sedappp!!


kalau korang jalan-jalan ke PD boleh la singgah sini..

PD SUNGGALA GATEWAY 
( No 18-G, Jalan PDS 3, PD Sunggala Gateway, Telok Kemang, Port Dickson )


**** eh korang makan apa lunch ni??



9 comments:

  1. sedappnya...akak pun suka ayam penyet

    ReplyDelete
  2. Sdapnya. Pnh mkn skli je nasi aym penyet ni..

    ReplyDelete
  3. Wahhh sedapnye. Jijah dtg mlka nt kne try ayam penyet lamongan taw. Lg superb hehehe

    ReplyDelete
  4. menarik!
    kalau ke pd boleh la try.
    aida skang jarang lunch.
    jaga badan.
    bekfes & dinner aje.

    ReplyDelete
  5. nampak sedap ni..jadilah tu jijah dapat melepas rasa tekak :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!