2nd Pregnancy Diary: Set Berpantang

by - 12:33:00 PM


Untuk berpantang anak kedua ni masih mengekalkan Jamu Selapan Air Mancur. Kali ni beli untuk pakai luaran saja macam pilis, tapel, param.. dulu beli satu set pun tak makan pil jamu nya.. mak aku jugak yang habiskan..hehehe :p



untuk pil dalaman daku pilih Shaklee sebagai supplemen.. lebih-lebih lagi ESP & Alfafa untuk penyusuan.. 




Vitalea

-mengandungi zat besi untuk membina semula sel darah merah yang hilang ketika proses bersalin
-membekalkan keperluan vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan

B-compleks

-memberi tenaga ketika dalam pantang

Zinc compleks

-membantu penyembuhan luka dalaman dan luaran

Vitamin C

-untuk penyembuhan luka dan pembinaan tisu-tisu yang koyak ketika bersalin


Jadi semua ni sangat sesuai untuk bersalin normal atau pembedahan dan boleh di ambil sejurus selepas bersalin. 


**************

Err.. iklan jap.. shaklee boleh juga kalau nak order dengan jijah:

WhatsApp / SMS / Call: 0132378013
PM Facebook : Azizah Green Line

You May Also Like

7 insan comel komen

  1. semoga dipermudahkan better mkn shaklee dr jamu ..inshaaAllah tak effect anak kuning

    ReplyDelete
  2. dari dulu smpi laa ni air mancur tu digunakan turun temurun

    ReplyDelete
  3. Salam 2016 betul pill jamu tak makan, sebab nak menyusu, risau itu ini, tapi dengar cerita ada yang ok. Shaklee is good supplement

    ReplyDelete
  4. time pantang 1st guna air mancur utk.luaran.utk.dlaman..x igt tp byk sangat benda nk.kena makan...sampai byk kali telupa
    pantang yg no 2..ambik yg simple2 je..jamu pun makan 1 jenis je.alhamdulillah..

    ReplyDelete
  5. moga dimudahkan urusan, akak masa anak ke 3 pun amik shaklee, alhamdulillah banyak susu

    ReplyDelete
  6. aida dulu pantang dgn set mustika ratu.
    ketiga2 anak dgn set tu.

    ReplyDelete
  7. Jamu selapan ni memang terbaik dari zaman dulu kan..ada lagi rupanya.

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!