Friday, August 15, 2014

Bila Hakimi Dah Pandai Berjalan Di Usia 11 Bulan


Allah Allah Allah! Makin pantas masa berlalu.. hakimi makin membesar dan mama makin matang menhadapi hari-hari mendatang. Betullah kata orang kan.. anak ni anugerah Allah. walau apa juga dugaan mendatang seorang ibu pasti lebih tabah untuk tempuhi dugaan dengan adanya anak di sisi. 





Syukur Alhamdulillah pada usia zulhakimi zaim 11bulan dia dah pandai berjalan. pantas sangat hakimi ni berjalan. tak perasan pun bila masa dia bertatih. yang tahu dia suka kita pimpin tangannya untuk berjalan. yang itu mama n papa rajin pimpin hakimi berjalan. kita sebagai ibubapa ni kena rajin latih anak berjalan. kalau tak rajin. anak pon takut nak start berjalan. 

Awal-awal dulu hakimi mula terhuyung hayang berjalan dalam 10 step dan jatuh. sekarang ni lagi lah dah pandai sepak bola bila berjalan. jadi sekarang kurang dah merangkak. bila dah pandai jalan ni. susah pula mama nak gerak dalam rumah tu. dia pun mengikut sekali kemana-mana.. paling geram dah mula mengemas. ayoyo~ 

alahaii.. mesti lepas ni mama rindu nak tengok hakimi merangkak ke arah mama sambil mama depakan tangan. rindunya telatah hakimi kecik-kecik dulu... -_-

Ohh.. ok! enjoy this moment! Selamat berjalan-jalan dengan babyyyyy! yeyy!


video


video











19 comments:

  1. alahai comelnya dia.. seronok kan jijah bila tgk anak dh pandai jalan.. ina dulu smpi rasa nk nangis kikiki.. cpt sgt masa berlalu.. semoga jd anak yg soleh.. jijah get ready kejar dia lak ek pasni hehehe..

    ReplyDelete
  2. cepatnye hakimi berjalan! good job syg

    ReplyDelete
  3. macam ayu n wani..11 bulan dah jalan

    ReplyDelete
  4. comel jer video no.2 tue...happy dah pandai jalan..

    ReplyDelete
  5. wahh terer hakimi ... 11 bulan dah boleh berjalan ...makin kurus la mam die nk kejar kimi pas ni

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah....
    yeay kimi berjayaaa berjalan tanpa mama papa pimpin lagi.. mesti rindu kan nak tgk dia merangkak yea... ari tu twin tetiba main merangkak2 sesame dowg.. kelakar juga... hehehe...

    ReplyDelete
  7. wah...cepatnye kimi pndai jln...

    ReplyDelete
  8. wahhh...good boy hakimi...dah pandai berjalan..irfan pun x pandai lagi...baru nak belajar bertatih2..hehe..

    ReplyDelete
  9. Tak sangka kejap je masa berlalu, dah nak setahun dh hakimi ni. good boy!

    ReplyDelete
  10. Zarif ni pun tengah bertatih. Mama dia tak sabar dah tengok zarif berjalan

    ReplyDelete
  11. Rindu tgk kimi merangkak ea..tambah adik bt kimi jela..hi hi hi

    ReplyDelete
  12. wah, hebatnya hakimi..mikail belum boleh berjalan sendiri lagi..hihi

    ReplyDelete
  13. waaa..laju kimi.. good boy

    ReplyDelete
  14. salam. alolo..comel video tu :)

    ReplyDelete
  15. dah dapat kaki.memg nak jalan sana sini jela

    ReplyDelete
  16. cepat hakimi bjalan..stagh budak masih btatih pegang2 kan..gudjob syg!

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!