Perabot Jati Sabah

by - 11:06:00 PM


Perabot idaman haruslah perabot kayu jati. lebih tahan lama. ukiran halus! memandangkan dah tinggal kat sabah ni.. Ramai kata perabot kayu jati kat sabah ni murah. buatan dari indonesia. 

minggu depan kan encik navy nak posting semenanjung. si isteri sengaja nak penuhkan kargo kontena dia dengan perabot2 jati. hikhikhik

daku memang minat kayu jati.. antik dan klasik! cer teka pilihanku?? hahaha :P bestnyaa kalau ada rumah sendiri kan.. ada perabot ni tinggal nak hias je rumah.

emm macam daku kena la transit kat rumah keluarga dulu. dah ada rumah sendiri nanti. baru boleh bawa pindah rumah sendiri, huhuhuhu habis lah rumah mak penuh barang2 daku sajo..hehe

harap-harap cepat la transfer semenanjung.. dan cepat2 la dapat beli rumah sendiri. Amin..


You May Also Like

13 insan comel komen

  1. cantik.. tapi Ros tak minat pula. hihihi

    ReplyDelete
  2. kerusi yg merah tu cantik hehe yg atas skali..

    ReplyDelete
  3. mmg cantik tp yg kerusi tu ... kusyen die tak tahan lama dan tak leh basuh dan tukar ... bila dah lama nanti body masih utuh tp kusyen tu la ... tak leh buat ape .. sbb dulu kat rumah mak ade jg

    ReplyDelete
  4. salam. cantik dan tahan prabot dari kayu jati ni kak :) so tak hairan jika harga dia mungkin mahal..

    ReplyDelete
  5. mmg cntik bersesuaian dgn harga..

    ReplyDelete
  6. semua cantik2 jijah..rambang mata!

    ReplyDelete
  7. murah2 tu berapa yer?
    Cantik kerusi tu..kalau kirim boleh ker

    ReplyDelete
  8. Amin....insya allah moga murah rezeki ye slalu dpt nnt bli umah ;) kerusi jijah amik no 3..yg 2 bawah tu amik yg last..betul x?mmg murah ke jijah jati sana?

    ReplyDelete
  9. cantik perabot jati kan..moga ada rezeki ada rumah sendiri..aminn

    ReplyDelete
  10. @Rizziela alamakk nak kirim camner nak pos ke semenanjung pulak...hehe

    ReplyDelete
  11. mama akak suka sofa jenis jati nih..

    ReplyDelete
  12. inshaallah jiejah :) doalah moga cepat dapat rumah sndri dan transit ke smnnjung :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!