Tuesday, August 12, 2014

Replika Kapal Terbang Malaysia Air Lines


Balik raya hari tu pertama kali naik kapal terbang MAS [Malaysia Air Lines]. serius puas hati naik MAS. best! krew yang friendly! makanan pun sedap!

baru baru ni jalan-jalan pergi mall jumpa replika kapal terbang MAS ni. berkenan terus beli buat kenangan!



rasa sayang sangat pula kat replika ni. hakimi buat main pun kena marah. wakakaa :P sebab kapal terbang ni boleh bergerak..

ehh mane lah tahu bila besar nanti hakimi jadi pilot?? inshaaAllah Amin..



9 comments:

  1. tambah2 pulak mcm2 kes ngan MAS skrg ni kan ... alahai
    bila tgk replika ni rasa sedih plak

    ReplyDelete
  2. ala, janganlah marah Kimi. hihi.. Kimi pun geram agaknya tengok replika kapal terbang tu kan :)

    ReplyDelete
  3. setuju. sy pun prefer MAS dr segenap segi

    ReplyDelete
  4. insyaallah..mana tau kan.. :)

    ReplyDelete
  5. kalau jumpa pun nak grab satu..

    ReplyDelete
  6. suami akak ada satu letak dlm.kereta

    ReplyDelete
  7. inshallah mana tahu kan jiejah..amin!

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!