Monday, August 11, 2014

Serunding Ayam Dan Daging


Masa balik raya hari tu merata mencari serunding ni. tapi tak ketemu. 
kebetulan kakak angkat datang rumah mak untuk beraya, masa tu jijah dah balik sabah pun..
dia bawa serunding dari kelantan.

nak dikatakan rezeki kan. mak pun cakap ada serunding kalau nak mak pos. 
itu la mak kan.. pasti kehendak anak-anak di penuhi even anak2 dah kahwin pun..

so, jijah dah terima serunding yang mak pos!



serunding ayam dan daging! sedapp ooh.. makan gitu saja dengan nasi panas2.. nyum2!
separuh pos untuk encik suami kat labuan...


terima kasih mak! i luv u mom!

9 comments:

  1. kalau tau jijah nak serunding emy blh bwak lebih sikit tuk jijah...huhu..xpe la dah dapat tu..Serunding ni memang sedap, ratah macam tu pun sedap.. :)

    ReplyDelete
  2. sedap ni jijah kak MV ada dapat 1 dr bos..hihi done nuff

    ReplyDelete
  3. Hari tu masa raya mak saya masak serunding daging..sedap..

    ReplyDelete
  4. salam. heehe tetiba terasa mau makan serunding pulak :D

    ReplyDelete
  5. betul Jijah. kalau mak ni mesti tak sampai hati kan. mesti dia cari juga bagi dapat...

    ReplyDelete
  6. memang sedap kan jijah..suka makan ngan roti pun best

    ReplyDelete
  7. sedap makan dgn nasi panas

    ReplyDelete
  8. sedapnye jiejah..mmg mkn nasi panas2 sedap kot ^_^ shida pn suka mkn gtu hehee..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!