Monday, December 1, 2014

Mama, Hujan....


Hari ni off... 
ingat nak keluar servis kereta. sebab hari tu tiba-tiba myPE enjin tak boleh hidup dan bila cuba hidupkan ada bunyi (TAK! TAK!).. lama-lama try start baru boleh sampai sekarang..
tapi risau juga kan.. mungin tu amaran yang mungkin starter rosak atau bateri lemah. korang ada pengalaman begini tak??

ingat nak pergi workshop biasa.. kalau pergi Proton mahal kot. huhuhu

Tapi... 



Mama, Hujan.. 
Jadi macam mana nak keluar ni hakimi? 

harap-harap hujan cepatlah berteduh...boleh keluar servis kereta.. itu yang paling penting! huhuhu



16 comments:

  1. musim hujan ooo skrg niii...
    bgn pagi rasa mcm malas bila hujan ni..

    ReplyDelete
  2. Semoga dipermudahkan urusan jijah ari ni

    ReplyDelete
  3. Semoga dipermudahkan urusan jijah ari ni

    ReplyDelete
  4. hehee..kalo kereta problem tak leh start mmg mati kutu terus akak jijah, hahahaha~

    ReplyDelete
  5. jijah bateri lemah kot.kita pon penah gak.1-2 kali jadi macam tu.then one day tu terus xdapat start..jumper kat keta opismate terus okey..tukar bateri la jawabnya,

    ReplyDelete
  6. Hai jijah. Battery problem tu. Tsha sllu kne cmtu

    ReplyDelete
  7. dah redha belom hujan tu sis..
    kalo xreda juga. esok shjelah

    ReplyDelete
  8. laaa kesiannye ..dah la sesorg kat sana....

    ReplyDelete
  9. Hujan.. Sejuk.. Best tido.. Haha

    ReplyDelete
  10. sabah pon musim hujan jugak ye. kl x menentu.kena sntiasa bsedia

    ReplyDelete
  11. semoga dipermudahkan segala urusan jijah di sana.

    ReplyDelete
  12. sian jijah/// byk betul dugaan duk sana kan

    ReplyDelete
  13. Kimi nak keluar ke?. hihi.. comel je pic dia tu

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!