Semakan Pertukaran Jururawat U29 Kuatkuasa 19/1/15

by - 5:00:00 PM


Assalamualaikum..

Kepada jururawat yang telah memohon pertukaran sudah boleh semak nama di laman web Kementerian Kesihatan Malaysia www.moh.gov.my atau SINI





Tahniah di ucapkan kepada Jururawat U29 yang dapat transfer... =)



p/s: jijah dapat ke tak yer?? entry esok pagi yer.. stay tuned..







You May Also Like

13 insan comel komen

  1. Jijah tak dapat trnsfer lagi kee? Xpe stay strong k

    ReplyDelete
  2. Hehe. Dah tau.. Jijah dpt transfer.. :)

    ReplyDelete
  3. Harap dapat sian jijah.....

    ReplyDelete
  4. jawapnnya, dapat :) hihihi

    ReplyDelete
  5. dapat yeay tahniah jijah.alhamdulillah :)
    seronokkan tapi lepas ni pasti rindu dgn sabah kan..

    ReplyDelete
  6. Senang nk check sekarang kan..

    ReplyDelete
  7. Akak dpt tw result online sblm dpt surat ye? sllu surat dpt time ble?

    ReplyDelete
  8. akak dapat tw results sblm dpt surat ye? Sllu dpt surat time ble?

    ReplyDelete
  9. @seliparjepunpink haah cek online.. sebulan sebelum lapor diri. dapat surat 2mggu sebelum lapor diri

    ReplyDelete
  10. ok. Tq kak. Asyk tye kak je kn. Dr zaman 2010 nk g interview spa. Dh dpt tye lak psl bku mse study. Skg sbuk tye psl transfer lak. Kak je blogger yg rajin n akn respon soklan. taun ni ble la agknye ad transfer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahun ni xpasti la dik. Pengambilan nurses pun xde dah skrg..

      Delete
    2. Tahun ni xpasti la dik. Pengambilan nurses pun xde dah skrg..

      Delete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!