Monday, November 9, 2015

Berhenti Merokok Dengan Petai


Ha.. berita baik buat peminat petai..!!





Petai boleh membantu mereka yang cuba untuk berhenti merokok kerana kaya dengan kandungan vitamin B6, B12, kalium dan magnesium yang boleh mengurangkan keinginan untuk merokok.

Lepas ni boleh para isteri boleh sediakan bekal petai banyak-banyak suami ke tempat kerja ye.. Hehehee

7 comments:

  1. tambahan lagi jijah... lepas tu tahan la bau ye....hahaha

    ReplyDelete
  2. Tapi kalau perokok tegar.. Mungkin payah la sebab sering beralasan..

    ReplyDelete
  3. Kalau abang saya balikkkk....saya akan pesan kat dia...toksah makan petai nohhh......kalo awak dok kat kg awak silakan la...hahaha

    ReplyDelete
  4. sib baik mr.asben aida x merokok.
    sebab aida x tahan bau petai terutama di tandas!!!

    ReplyDelete
  5. kalu yg perokok ni x suka petai payah jg nk suruh dia telan ;-)

    ReplyDelete
  6. nak tak nak je la dorang makan petai tu kan

    ReplyDelete
  7. Suami merokok. Ptai pun laju je mkn. X de pula keinginan nk stop rokok..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!