Cinta 13 Tahun

by - 5:13:00 PM


Today is the day!!




Cinta 13 Tahun :)


Siapa sangka bermula dari persahabatan semasa di tingkatan satu akhirnya menimbulkan rasa cinta di hati kami.. Banyak kot dugaan bercinta lama-lama ni.. kalau nak ikut putus, gaduh tu memang banyak kali dah. Tapi tetap tabahkan hati nak sambung balik hubungan tu. Sayang kot nak lepaskan bila dah bertahun cipta hubungan. tapi Alhamdulillah berjaya juga bercinta bertahun-tahun sampai ke jinjang pelamin.


selama 13 tahun ni juga daku pun dah cukup masak dengan asam garam berjauhan! jadi bila berjauhan kami selalu amalkan KEPERCAYAAN dan KESABARAN. sebab tu dapat bertahan lebih lama. Alhamdulillah mungkin dah jodoh juga kot.






Semoga perhubungan ni terus mekar mewangi dan kekal rapi dalam kotak ingatan dan takkan pernah luput di mamah waktu..

Moga Perkahwinan yang hampir 4 tahun ni berkekalan hingga ke Jannah Allah.. Amin ya robbal alamin...


baca lagi,




You May Also Like

12 insan comel komen

  1. wow..tahniah..Murni bercinta 8tahun..kahwin bln 12 ni cukup 7 tahun..memang banyak asam garam spjg 8thn bercinta & 7tahun berkahwin..Semoga jodoh kita semua berpanjangan..Aamiiin!

    ReplyDelete
  2. bestnyaaa, cinta monyet terus bawak ke jinjang pelamin...

    ReplyDelete
  3. gulaaaa sangat ni =) tahniah2..

    ReplyDelete
  4. semoga jodoh kekal berpanjangan dear.. :)

    ReplyDelete
  5. aamiin
    lama, kann..
    sama macam member ciksu sorang tu cinta zaman sekolah juha.skrg dh kawin.dua dua sekelas dulu.
    alhamdulillah, dua dua punyai kerjaya bagus..
    cinta monyet yg bagus ni. hikhiks..
    saling berjaya

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah..semoga berbahagia hingga ke Syurga..Aamin...

    ReplyDelete
  7. betul tu jijah...kalau hati tak kuat... mmg da lama kesabaran dan kepercayaan tu melayang... apa2 pun tahniah!!

    ReplyDelete
  8. Wowwww....so suwiiittttt

    ReplyDelete
  9. omg !!!
    cinta monyet dari skola ekk ???
    alhamdulillah...
    aida ni kalau nak dikira dari skola rendah, skola menengah, matrik, uia induk...
    hmmmmm kagum la dgn jijah :)
    moga berkekalan ke jannah.

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah.. Dh 13thn dh ye.. Kita pula gnap 10thn knal hrini. :)

    ReplyDelete
  11. Teringin nak jd cm jijah.. tp kite smpi 7 year++++ je.. pastu kite kne dumped :(

    ReplyDelete
  12. @nabila azmi sabar ye yunk.. 7tahun pun lama gakk

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!