Cinta 13 Tahun

5:13:00 PM 12 Comments A+ a-


Today is the day!!




Cinta 13 Tahun :)


Siapa sangka bermula dari persahabatan semasa di tingkatan satu akhirnya menimbulkan rasa cinta di hati kami.. Banyak kot dugaan bercinta lama-lama ni.. kalau nak ikut putus, gaduh tu memang banyak kali dah. Tapi tetap tabahkan hati nak sambung balik hubungan tu. Sayang kot nak lepaskan bila dah bertahun cipta hubungan. tapi Alhamdulillah berjaya juga bercinta bertahun-tahun sampai ke jinjang pelamin.


selama 13 tahun ni juga daku pun dah cukup masak dengan asam garam berjauhan! jadi bila berjauhan kami selalu amalkan KEPERCAYAAN dan KESABARAN. sebab tu dapat bertahan lebih lama. Alhamdulillah mungkin dah jodoh juga kot.






Semoga perhubungan ni terus mekar mewangi dan kekal rapi dalam kotak ingatan dan takkan pernah luput di mamah waktu..

Moga Perkahwinan yang hampir 4 tahun ni berkekalan hingga ke Jannah Allah.. Amin ya robbal alamin...


baca lagi,




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

12 insan comel komen

Write insan comel komen
Murni Alysa
AUTHOR
11/06/2015 5:16 PM delete

wow..tahniah..Murni bercinta 8tahun..kahwin bln 12 ni cukup 7 tahun..memang banyak asam garam spjg 8thn bercinta & 7tahun berkahwin..Semoga jodoh kita semua berpanjangan..Aamiiin!

Reply
avatar
Amanda Suria
AUTHOR
11/06/2015 5:19 PM delete

bestnyaaa, cinta monyet terus bawak ke jinjang pelamin...

Reply
avatar
11/06/2015 9:39 PM delete

gulaaaa sangat ni =) tahniah2..

Reply
avatar
Sya Nadia
AUTHOR
11/06/2015 10:20 PM delete

semoga jodoh kekal berpanjangan dear.. :)

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
11/08/2015 3:32 PM delete

aamiin
lama, kann..
sama macam member ciksu sorang tu cinta zaman sekolah juha.skrg dh kawin.dua dua sekelas dulu.
alhamdulillah, dua dua punyai kerjaya bagus..
cinta monyet yg bagus ni. hikhiks..
saling berjaya

Reply
avatar
11/08/2015 11:43 PM delete

Alhamdulillah..semoga berbahagia hingga ke Syurga..Aamin...

Reply
avatar
11/09/2015 10:52 AM delete

betul tu jijah...kalau hati tak kuat... mmg da lama kesabaran dan kepercayaan tu melayang... apa2 pun tahniah!!

Reply
avatar
nini
AUTHOR
11/10/2015 5:38 PM delete

Wowwww....so suwiiittttt

Reply
avatar
adianiez AIDA
AUTHOR
11/10/2015 9:00 PM delete

omg !!!
cinta monyet dari skola ekk ???
alhamdulillah...
aida ni kalau nak dikira dari skola rendah, skola menengah, matrik, uia induk...
hmmmmm kagum la dgn jijah :)
moga berkekalan ke jannah.

Reply
avatar
sya mimie
AUTHOR
12/15/2015 6:51 PM delete

Alhamdulillah.. Dh 13thn dh ye.. Kita pula gnap 10thn knal hrini. :)

Reply
avatar
nabila azmi
AUTHOR
1/04/2016 2:48 PM delete

Teringin nak jd cm jijah.. tp kite smpi 7 year++++ je.. pastu kite kne dumped :(

Reply
avatar
1/04/2016 8:04 PM delete

@nabila azmi sabar ye yunk.. 7tahun pun lama gakk

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!