Lelaki Buncit Itu Seksi

by - 12:00:00 PM





Tahukah anda hampir 92% lelaki yang berkahwin akan boroi dalam 2 tahun perkahwinan. Malah statistik penceraian juga melaporkan hampir 89% kes penceraian berlaku kepada suami yang six pax dan masih tampan.

Berbanding kadar penceraian yang melibatkan suami boroi hanya sekadar 19% kes penceraian, namun itulah hakikatnya. Beruntunglah kepada mereka yang mempunyai suami boroi. dan menurut kajian lagi, lelaki boroi lebih penyayang dan berfikiran jauh. 

Sesungguhnya buncit itu seksi.....



You May Also Like

27 insan comel komen

  1. huby br bp buln kwin pon da muncets. tp skg ni da nek kpl 6 bln. xtau r klo blik2 je jd tough blik sbb x ckup mkn. ha8

    ReplyDelete
  2. yeke seksi.. kihkihkih..

    ReplyDelete
  3. Hiks.. kenyataan kot. lelaki perut boroi chubby lebih bersifat penyayang dan penyabar.. ^^ lelaki yang six pax majoriti lebih mementingkan pasangan yang cantik dan sempurna :)

    ReplyDelete
  4. laki aku yg kurus kering dulu pun dah boncit ...heeeeeeee

    ReplyDelete
  5. hehehe..tp kalau perempuan buncit!!huhu

    ReplyDelete
  6. hahaha...bce entry smbil senyum2x :D

    ReplyDelete
  7. hahaha... seksi ke. akak hari2 merungut pasal perut hubby.. :P

    ReplyDelete
  8. hubby awak tu leh ke buncit2....sebab encik ttm dlu ckp,"navy tak leh buncit..tu pasal rokok ne menghalang kejadian perut".....kang kang daku merokok kc ilang buncit perut.haha :P

    ReplyDelete
  9. @Eca Dwinky Asha xbuncit pon.. abg sapik takut kalau buncit.. mmg navy xleh buncit...hhee

    ReplyDelete
  10. perempuan buncit mcm mee pulak seksa hahahahha

    ReplyDelete
  11. hihihi..<<adess mampu tergelak..

    ReplyDelete
  12. ada gak yg blm kawen dh buncit.. hihi

    ReplyDelete
  13. @IntaNBerliaN hehe tak dapat den nolongnya..hee

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!