Wednesday, February 13, 2013

Lelaki Buncit Itu Seksi





Tahukah anda hampir 92% lelaki yang berkahwin akan boroi dalam 2 tahun perkahwinan. Malah statistik penceraian juga melaporkan hampir 89% kes penceraian berlaku kepada suami yang six pax dan masih tampan.

Berbanding kadar penceraian yang melibatkan suami boroi hanya sekadar 19% kes penceraian, namun itulah hakikatnya. Beruntunglah kepada mereka yang mempunyai suami boroi. dan menurut kajian lagi, lelaki boroi lebih penyayang dan berfikiran jauh. 

Sesungguhnya buncit itu seksi.....



27 comments:

  1. huby br bp buln kwin pon da muncets. tp skg ni da nek kpl 6 bln. xtau r klo blik2 je jd tough blik sbb x ckup mkn. ha8

    ReplyDelete
  2. yeke seksi.. kihkihkih..

    ReplyDelete
  3. Hiks.. kenyataan kot. lelaki perut boroi chubby lebih bersifat penyayang dan penyabar.. ^^ lelaki yang six pax majoriti lebih mementingkan pasangan yang cantik dan sempurna :)

    ReplyDelete
  4. laki aku yg kurus kering dulu pun dah boncit ...heeeeeeee

    ReplyDelete
  5. hehehe..tp kalau perempuan buncit!!huhu

    ReplyDelete
  6. hahaha...bce entry smbil senyum2x :D

    ReplyDelete
  7. hahaha... seksi ke. akak hari2 merungut pasal perut hubby.. :P

    ReplyDelete
  8. hubby awak tu leh ke buncit2....sebab encik ttm dlu ckp,"navy tak leh buncit..tu pasal rokok ne menghalang kejadian perut".....kang kang daku merokok kc ilang buncit perut.haha :P

    ReplyDelete
  9. @Eca Dwinky Asha xbuncit pon.. abg sapik takut kalau buncit.. mmg navy xleh buncit...hhee

    ReplyDelete
  10. perempuan buncit mcm mee pulak seksa hahahahha

    ReplyDelete
  11. hihihi..<<adess mampu tergelak..

    ReplyDelete
  12. ada gak yg blm kawen dh buncit.. hihi

    ReplyDelete
  13. @IntaNBerliaN hehe tak dapat den nolongnya..hee

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!