Mr Navy Belayar Ke Labuan... Huhuhu

by - 8:00:00 AM


Hari ni.. suami daku belayar kembali..
Seawal jam 4am daku hantar suami ke base TLDM Sepanggar kira-kira 20minit perjalanan dari rumah sewa..
sedihnya tak terkata sebab perginya dalam masa sebulann!!
selalunya kalau dia belayar pun seminggu saja..

dan kali ni ke Labuan pulak...jauhh.. 

dan sudah pasti bila dia balik nanti tahu-tahu jer perut daku dah semakin membesar dan baby dah boleh gerak.. huhuhuhu 
tak merasa dia nak tengok perkembangan itu... hehehe :)

insyaAllah.. mama dan baby kan kuat demi papa...
ini macik navy lah..kuikuikui
Selamat Belayar suami... semoga selamat sampai ke destinasi..
Amin...


nak coklat banyak-banyak tauu ^___^



You May Also Like

26 insan comel komen

  1. as-salam jijah ;)
    sihat hari ni..

    ala..sian jijah ye.lama pulak tu..
    tak pa jiran ada kan..ada pa pe minta tolong dorang kan..

    yg penting jaga diri tau ;)

    hati2 sbb duduk sorang dgn keadaan berbadan dua ;)

    ReplyDelete
  2. masi dekt tu jijah. masi bole koling2. huby kt voyage ke thai 6m. xde line. kt deliver pon dia xdpt blik. jijah beruntung nt dia blik jg psni (: biasala idup sbg istri sailorman. mst tabah (:

    ReplyDelete
  3. time org pregnt dlu pnh kna tgl 2 minggu, tu pon org dh rsa lma... :(
    isnin ni org lak kna tngl..hsbnd kna opersi kt kudat...tp tu pon lma dh rsa nyer :(
    sbr yer jijah....nasib kita same.. hikhikhik...

    ReplyDelete
  4. yunk mesti kuat punyer..baby jijah kan mesti kuat mcm ayh dia huhu anyway Ms doakan jijah n bby sihat

    ReplyDelete
  5. mama dengan baby duduk elok2 tau? hehehe...kak jiejah jgn sedih...kan ada baby tu..teman mama dari dalam perut..^_^

    ReplyDelete
  6. lamanya sebulan. merindu la jijah. takpe ada baby teman. ;)

    ReplyDelete
  7. lama gak tu sebulan.sabar yea

    ReplyDelete
  8. ala ciannya jijah,kena kuat ye..

    ReplyDelete
  9. da jadi bini navy.. mmg akan kena tinggal.. ehhee.. sama lah kita.. ^_^

    ReplyDelete
  10. semoga akak & baby sehat2 selalu.. take care!

    ReplyDelete
  11. salam, dulu masa prgnant pun slalu je kena tgall.. da biasa sampai la nak bersalin semuanya urus sendiri... sedih sb somi xda sama2 tp nak bt mcmana kan

    ReplyDelete
  12. semoga suami jijah selamat balik..n yang penting jijah jaga kesihatan n keselamatan k.

    ReplyDelete
  13. tlpas si sapik dgn perkembangan baby selama sebulan... :) semoga slmt pergi dan pulang...utk jijah..smga sihat slalu dlm mennt yer ^^

    ReplyDelete
  14. sabar lah jijah...dugaan istri navy nih

    ReplyDelete
  15. @Mimi Azirah itulah kak.. sedia di korbankan :)

    ReplyDelete
  16. alahai....ciannya kena tggl sebulan.lama tu...xpe,nnti eca g melawat yer...dgr khabar dah ada peti ais..leh la hidang minuman yg sejuk2...hahaha :P

    ReplyDelete
  17. @Eca Dwinky Asha boleh bah kalau kau..hee datang la.. bosan la akak sorang..huhu

    ReplyDelete
  18. selamat belayar en suami jijah

    ReplyDelete
  19. @Mrs Velentine tq kak.. bahagia dia kat sana tu..heee

    ReplyDelete
  20. salam jijah. jaga kesihatn diri dan baby dlam kandungan ye. isteri navy ye? Sory, Ros baru tahu. Ros pun istri army. suami Ros ada kena pergi operasi di Sabah selama 3BULAN tahun lepas. tinggallah Ros sorang sorang kat kl huhu. nak buat macam mana kan. kena terima :-)

    ReplyDelete
  21. @ros_reeza yup yang.. wife navy.. hee itulah kalau kawen dgn askar ni kena la terima hakikat yg suami bukan selalu ada di sisi..hee

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!