Saturday, February 9, 2013

Jejaka Setia Hujung Nyawa Ku Balik Cuti..


hahaha tajuk tak menahan..gara-gara penangan citer Setia Hujung Nyawa la ni.. hehe
Alhamdulilah semalam encik suami selamat sampai dari Labuan ke KK..
patutnya dia naik feri dari Labuan tapi tiket habis..
terpaksa la dia naik bas dari Menumbok..sakit pinggang katanya.. sian... huhuhuhu

paling best encik suami bawa balik banyak coklat dari Labuan..
hehehe


pehh sedapp coklat Daim dan Kisses tu.. nyum nyum :)

seronok bila suami balik cuti ni.. nak luangkan banyak masa dengan dia even daku kerja..huhuhu
tapi isnin/ selasa dia nak balik Labuan balik.. huhuhu
cepat lah sebulan...tak sanggup berjauhan macam dulu.. huuuuuuuuuu T___T




26 comments:

  1. banyaknya stok coklat. nak jugak.. terutama coklat kisses tu. hihi..

    ReplyDelete
  2. bestnye (: cinta hujung nyawa ni. kejp pon sgup blik kan? hihihi

    ReplyDelete
  3. nyummy.... mmummy jgn anyak2 sangat coklat tau..tak bb yg bambam. mummy lak yg bambam.. ehehe... tuk tidak membazir pas sini cikit.. :P

    ReplyDelete
  4. suke ye jijah chenta hati dh balik..byknye coklat

    ReplyDelete
  5. wahhh sakan la makan choc..hihih

    ReplyDelete
  6. happy jijah husband dia da blik..hehe..syok gile dpt coklat byak2..:)

    ReplyDelete
  7. wah kisses ngan daim. favret cikna gak. nakkkkk.. :)

    ReplyDelete
  8. waa...bikin jeles je jijah ni..nasiblah tak mengidam coklat skang ni..selamat menjamu selera jijah.(:

    ReplyDelete
  9. wah, byk betoi coklat ni.. puas baby makan... :-)

    ReplyDelete
  10. puas makan coklat banyak2 ni..hehe

    ReplyDelete
  11. :) happy yer dpt coklat..hihihi,...nk ckit jijah.lame tak mkn kissess tu :D

    ReplyDelete
  12. @ayutjijah tolong makankan yer..hee

    ReplyDelete
  13. @nuyui a.k.a miss YUI best la sebab dapat makan coklat banyak2..hee

    ReplyDelete
  14. xpe syg..lumrah kan..tp yg penting korang saling syg :)

    ReplyDelete
  15. Sabar ye Jijah, dugaan tu..
    Sebulan tu kejap je berlalu :D

    ReplyDelete
  16. @Shida Radzuan Alhamdulilah saling menyayangi :)

    ReplyDelete
  17. @Myra Jay huhuhu bila terpikir lama jugak terasa tu..huhuhu

    ReplyDelete
  18. @Myra Jay huhuhu bila terpikir lama jugak terasa tu..huhuhu

    ReplyDelete
  19. @Myra Jay huhuhu bila terpikir lama jugak terasa tu..huhuhu

    ReplyDelete
  20. @Myra Jay huhuhu bila terpikir lama jugak terasa tu..huhuhu

    ReplyDelete
  21. @Myra Jay huhuhu bila terpikir lama jugak terasa tu..huhuhu

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!