Monday, May 11, 2015

1 tahun 8 Bulan Si Kacak Mama



Lagi 4 bulan usianya 2 tahun. Cepatnya masa berlalu nih.. besar sudah anak soleh mama ni..




Tengok tu.. kemain excited dapat kereta. Haihh mama baru berpeluang belikan hakimi kereta.. tapi kereta kecik jelah dulu.. sian hakimi -_-" tapi kalau boleh memang tak nak belikan langsung.. tak nak ajar dia dengan mainan. Tapi sebab asyik tantrum je nak tak nak belikan juga..

Perkembangan hakimi dah pandai sebut nama mama dan papa..
Bila mama cakap sapa nama mama. "Dia jawab zi...zahh.."
Bila cakap sapa nama papa.. "dia jawab aaapizz (syafiq)"

Jadilah kan.. hahahha dengan suara yang comel tu. Buat mama dan papa tergelak je..

Banyak lagi perkara2 comel dia buat.. semua buat mama dan papa serta atokneneknya terhibur. semakin besar semakin cergas,sihat dan aktif! mama dan papa happy tengok perkembangan hakimi hari demi hari..bulan demi bulan dari lahir sampai lah membebel yang hakimi sendiri paham..hahaha

muahhhxxx!!!







7 comments:

  1. dah besaaaaaarrrr lah dia..hehehe..
    kejap je masa berlalu kan jijah..

    ReplyDelete
  2. WAHHH KEJAP JE BESAR KAN .. BADAN DIE MANTAP SGT GEBU GITU

    ReplyDelete
  3. waahh dah tau nama mama n papa dia ye..bagus2...

    ReplyDelete
  4. bijak hakimi..mesti selalu kena buli tanya nama mama papa je ni.

    ReplyDelete
  5. muka eksaited dpt kereta tu ;-)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!