Friday, May 29, 2015

Dia Semakin Manja Atau Mengada-ngada


Anak soleh ni 1 tahun 8 bulan sejak kebelakangan ni kemain manja lagi. Sekarang nak mandi sama2 dengan mama. Kalau mama belum mandi tapi dia dah mandi dulu sanggup tu mandi lagi sekali.. huhuhu

Memang pantang mama hilang dari pandangan mata dia. Meraung macam kena pukul.
Sejak dah pandai cakap ni macam2 permintaan dia buat. 

"Nak tu"
"Nak ni"
"Nanak"

Tak dapat nangis! Sampai la orang penuhi permintaan dia.


Nasib la baru sorang.. atoknenek boleh layan dia lagi. Dah dua orang nanti pengsann mama nak oii!! ni sebab nak beralih bulan atau nak dapat adik ni??hehehe
Apa apa pun melayan cakap dia buat mama terhibur.. i love u son!! Muahhhxx


8 comments:

  1. sebab nak dapat adik tu yunk, zahraa awal2 aritu gitu jugak..tapi sekejap je.. :)

    ReplyDelete
  2. kimi makin cumel laaa... suke main pampers ek, mcm kakak twin juga...
    anak kan penghibur mama...

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah kalau nak dapat adik tu Jijah..nanti dia boleh tlg jaga adik :)

    ReplyDelete
  4. In shaa Allah..
    Nti abang long ada geng

    ReplyDelete
  5. wah, jijah pon tengah preggy ke? dah berapa bulan sekarang? hihi

    ReplyDelete
  6. dah nak dapat adik ke? alhamdulillah... suka ye kimi main pampers

    ReplyDelete
  7. Alallla manja ni. Hihihi. Manja sebelum nak jadi abang kot?.

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!