Tips Balik Kampung Dengan Selamat

by - 4:00:00 PM


Hari ni pasti ramai dah balik kampung masing-masing kan..seronoknya korang ada kampung. macam daku kerja kat kampung sendiri, rumah keluarga dan mertua pun sini. so memang tak lari kemana- mana lah...

pada yang pulang ke kampung berhari raya, yang duk jauh-jauh tu sebelum pulang pastikan buat tips berikut:




Patuhi undang-undang demi keselamatan anda dan keluarga tersayang..
pandu cermat jiwa selamat!

Salam Aidilfitri korang!
Maaf zahir batin :)





You May Also Like

5 insan comel komen

  1. Selamat hari raya jijah...seronok juga duduk dekat2 mcm tu, x pyh kalut nk tempuh jem kan..hihihi

    Alhamdulillah...akk dah selamat sampai kampung

    ReplyDelete
  2. Bagus share ni untuk peringatan bersama.

    ReplyDelete
  3. br baca ni jijah...
    but bagus utk bila-bila info ni :)

    ReplyDelete
  4. Thn ni blk kg mmg best. Rs nk baring je ats jln sbb x byk kenderaan...org da blk awl

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!