Yeyy Hakimi Ada Rambut Raya!

by - 4:24:00 PM



Setiap kali tiba musim perayaan mula la panjang rambut anaksoleh ni. Time ni juga la bercinta nak gunting rambut beliau.


Masuk je kedai gunting rambut da seriau. Nangis macam kena dera. Stress mama nak!! kalau nampak india yang gunting lagi nangis..dengan amoi kurang sikit.huhuhu



Nak tak nak rambut kena gunting gak. Dah menutupi mata dan telinga. Nampak dia pun rimas.



Akhirnya tobek kiri.. tobek kanan.. belakang tinggalkan jambul kat depan. Hehehe
amacam?? hensem kan hakimi sekarang...mihmihmih

You May Also Like

17 insan comel komen

  1. hensem hakimi.. baju raya tahun ni bpe psg kimi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sepasang baju melayu.dua pasang suar jeans n kemejaa..hee

      Delete
  2. comey .. gunting kedai ke gunting sendiri ni

    ReplyDelete
  3. hihi comel je..
    slmt hari raya jijah =)

    ReplyDelete
  4. budak2 jijah..abg haikal dulu pun mcm tue..nangis mcm kena pukul..

    ReplyDelete
  5. nak backlink free ? sila tinggalkan link di page BLOG SYIRA LOKMAN :D

    ReplyDelete
  6. kali ni sape yang gunting ? hehe comel nye hakimi!

    ReplyDelete
  7. Hahaha...kimi ni bt lawak plak dia kan.nk gunting rambut pon mcm kena dera.adehhh....

    ReplyDelete
  8. Hahahaha comel. tak susah ke nak potong rambut dia. budak kan tak reti diam! :) hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangattttt!! susahhh!! sakit jiwa mama..haha

      Delete
  9. Hakimi! pinjam rambut sikit. comel la...adik fayyadh rambut xde nak raya ni. hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakimi rambut lebat..ni cepat panjang

      Delete
  10. hensem dah dia dengan rambut raya ni :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!