Tuesday, March 26, 2013

Rumah Terbalik Tamparuli


Baru-baru ni jijah ada pergi ke Rumah Terbalik Tamparuli...
kebetulan masa tu suami balik belayar jadi masa yang ada tu di luangkan bersama suami tercinta :)

untuk masuk ke sana tiket RM10 seorang...


kereta pun nak terbalik juga.. hehehe



Rumah ini di lengkapi kemudahan lengkap termasuklah ruang tamu, bilik tidur, bilik air mahupun dapur..Semua barang-barang dalam rumah ini di letakkan secara terbalik termasuk lah peti sejuk, dapur memasak, periuk nasi mahupun mesin basuh.



Jadi pada sesiapa yang ingin bercuti di Kundasang boleh lah singgah Rumah Terbalik ini yang terletak di tepi jalan sebelum menuju ke kundasang.... 





Welcome to Rumah Terbalik ^______^


29 comments:

  1. nnti kalau ada rezeki g sabah ni tmpat yg xnk miss.hehe

    ReplyDelete
  2. nnti kalau ada rezeki g sabah ni tmpat yg xnk miss.hehe

    ReplyDelete
  3. xspi lg oke sni. ha8. nt r tgu hub blk. ajk jln.

    ReplyDelete
  4. npe blh jd rumah terbalik ek?unik btul... :D

    ReplyDelete
  5. ari tu datang tpi bergambar dari luar je.. hehe

    ReplyDelete
  6. Teringin jugak nak merasai suasana rumah terbalik nie. Tapi jauh pulak nak ke Sabah. Dapat tengok gambar pun jadi laaa. Hehehe! :D

    ReplyDelete
  7. @SarahSyafiq ya.. senang je nak g sini kalau plan nak g gunung kinabalu..

    ReplyDelete
  8. @cik chinta bawa baby dalam perot mesti comey :)

    ReplyDelete
  9. @ayuttu yg dia cipta kreativiti.. salah satu tempat utk pelancongan :)

    ReplyDelete
  10. @mOoNler kenapa tak masuk dalam bergambar... tp dalam rumah tu xleh amik gambar lah..

    ReplyDelete
  11. @Arol Mubin hehe tapi kita tak rasa la kita terbalik.. hehe

    ReplyDelete
  12. uniknya semua terbalik. hihi..

    ReplyDelete
  13. selalu tengok dekat tv depa pergi rumah terbalik nie.. dulu ingat kat luar negara je ada rupanya sabah pun ada.. Unik je kan cemana org tu buat eh? sampai kereta punya berat tu pun boleh pasang terbalik.

    ReplyDelete
  14. rindu nak p sana lagi a....aduhhhhhhhhh~..teringin nak p lagi.hahaha.

    ReplyDelete
  15. salam jijah :)

    memang terkenal rumah terbalik di sabah tu :)

    jijah...ayie dah update entry senarai peserta GA....tgok yer :)

    ReplyDelete
  16. @Diari Si Froggie itulah kreativiti yg buat tu..dengar kata yg tuan punya rumah ni kontraktor..

    ReplyDelete
  17. @Eca Dwinky Asha jgn lupa kalau nak g sana gtau akak.. hahaha :p

    ReplyDelete
  18. @Ayie Abas ok jap g jijah singgah tengok :)

    ReplyDelete
  19. kalau p ni msti yui pening..haha

    ReplyDelete
  20. @nuyui a.k.a miss YUI tak la sampai pening yui tenguk semua ni terbalik..hee

    ReplyDelete
  21. dulu masuk murah jak.skg serba serbi mahai

    ReplyDelete
  22. insyaAllah suatu hari nanti sampai jugak.. =)

    ReplyDelete
  23. menetap kat sabah tp belum pernah pgi pun, selalu lalu je. hahaha

    ReplyDelete
  24. @MarnieyZ hahaa takpe.. duk sini bila2 masa leh g..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!