Wednesday, March 13, 2013

Wordless Wednesday [49]




Buat para suami :)




26 comments:

  1. INSYAALLAH..SEMOGA MEREKA JADIKAN KITA SBGAI BIDADARI DUNIA MEREKA..AMINNN

    ReplyDelete
  2. Salam Jijah, hope u n baby sihat..

    kite dah jadi isteri n bakal mama (akak dah jadi mama, pas ni jijah lak kan..)

    mmg perlukan suami utk hidup susah n senang bersama2.. InsyaAllah cinta sampai syurga.. Amin...

    ReplyDelete
  3. Wahhh..
    Tapi si isteri janganlah berperangai buruk kan ?
    :)

    ReplyDelete
  4. Sayangilah isteri anda, wahai suami ;) hee

    ReplyDelete
  5. da kahwin kena terima baik buruk kan..baru kekal hingga hujung nyawa

    ReplyDelete
  6. Harap2 suami saya macam tu jugak nanti =]

    ReplyDelete
  7. @eMMe InsyaAllah kak.. setia hujung nyawa :)

    ReplyDelete
  8. @cik chinta insyaAllah balik kampung sebulan awal :)

    ReplyDelete
  9. yer..betulll. Seburuk buruk isteri tu pun, isteri masih berada disamping suami dan sedia berkhidmat utk suami kan :)

    ReplyDelete
  10. isteri amanah utk para suami...

    ReplyDelete
  11. buat para suami kan....hihihi ^^

    ReplyDelete
  12. masih cuba jadi isteri yg baik :)

    ReplyDelete
  13. kita is3 pun kne sayag suami n terima baik buruk dorg kan

    ReplyDelete
  14. @IntaNBerliaN yer kak :) syg suami kekurangan n kelebihan dia..

    ReplyDelete
  15. @Azhafizah Md Nor tak lama lagi fiza bakal meyusul.. sgt indah fiza :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!