10 Bulan Sudah Hakimi Ni

by - 3:17:00 PM


Sekarang dah senang dah checkup hakimi kat Klinik 1 Malaysia je. kalau dulu kat Klinik Kesihatan Telipok kemain ramai orang. bila ramai checkup tunggu kemain lama.. tu kadang-kadang buat panas je hati. tapi sabar jelah kan... emm -_-


checkup 10bulan :
berat: 10.1 kg
lilitan kepala: 44cm





Gendut mama ni. Kawan gaduh hari hari. Cepat sangat membesar. Moga membesar jadi anak cerdik pandai yer sayang.. mama n papa luv u ♡♡



You May Also Like

15 insan comel komen

  1. semangatnya dia dah 10kg...moga trus membesar bagai juara..

    ReplyDelete
  2. Cumil..moga sihat sentiasa ye..

    ReplyDelete
  3. O..boleh ye check up kat klinik 1 Malaysia tu..ingatkan untuk orang demam je...hihihi...

    ReplyDelete
  4. Comelnye Hakimi...bam bam.

    ReplyDelete
  5. alololo kimi lg berat dr abg haq la...

    ReplyDelete
  6. comellah anak Jijah.. geram Ros tengok. hihih

    ReplyDelete
  7. uik nurse pun mrh ke tgu lama hihihi....

    mmg bambam sgt....mak die kecik je ....

    ReplyDelete
  8. membesar dengan sihat..comel je kimi

    ReplyDelete
  9. salam. wahhh besar da kimi :)

    ReplyDelete
  10. dah besar comel dah kimi :)

    ReplyDelete
  11. jiejah xlama je tu hakimi nak mmbesar lepas tu masuk tadika ishh2..cepat msa berlalu..kan :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!