Alhamdulillah Cek Nuffnang Ke 6 Dah Terima

by - 1:33:00 PM


Mak kat kampung call beritahu ada cek sampai. dah agak dah tak lain mestilah nuffnang. sebab ada terima email dari encik nuffnang. cashout nuffnang bulan mei lepas. sebulan je dah dapat cek.





cek kat kampung tapi takpelah balik raya nanti tunaikan..  tambah2 duit untuk persiapan raya. Alhamdulillah.. terima kasih encik nuffnang.. sila lah bagi CPUV lagi ye...winkwinkwink







You May Also Like

24 insan comel komen

  1. bestnya dngar bila dpt cek.
    tumpang gumbira jugak le.
    duit raya ni.

    ReplyDelete
  2. Asslmkm.. Cepatnya cheque smpai...

    ReplyDelete
  3. Asslmkm.. Cepatnya cheque smpai...

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah rezeki nak raya. Tahniah

    ReplyDelete
  5. alhandulillah.rezeki nak raya pulak.
    jijah blik semenanjung ke raya nnti?

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah sampai dengan selamat..fiza pun dah dapat :)

    ReplyDelete
  7. wah...dah dpt cheque dah...husna x cash out lg...tggu la duit tu beranak2 lagi..hehe

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah.. dah sampai.. boleh tambah sikit sikit kan :)

    ReplyDelete
  9. Ya aLLAH, syok nya dapat duit dekat2 nak raya ni... bermakna tuuuu

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah rezeki..tahniah jijah

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah..duit raya..:)

    ReplyDelete
  12. boleh beli bj raya hakimi .....

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah.. duit raya hakimi

    ReplyDelete
  14. syukur..ehemm duit raya! duit raya! hahaha..

    ReplyDelete
  15. alhamdulillah rezeki tu... :-)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!