Sunday, July 6, 2014

Hakimi Baru Tumbuh Gigi 9 Bulan 26 Hari


Mamanya terlebih excited bila anak baru nak tumbuh gigi... hakhakhak
inilah mak mak sentiasa mengira gigi anak. padahal baru nak tumbuh gigi...
mana taknyaa anak lain 6 bulan dah tumbuh gigi.. 10bulan dah ada 4 batang gigi.. hakimi pula 9 bulan 26 hari gigi baru nak naik...




baru nampak putih- putih.. gusi pon keras.. suka sangat gigit napkin. mak cakap kalau anak suka gigit kain nanti gigi cepat buruk... betul ke ?? 
sebab hakimi bantal busuk dia napkin la...huhuhu



19 comments:

  1. alolo tomei aje hakimi punye gigi

    ReplyDelete
  2. hehehe..
    jaga2 semua.
    gg dh tumbuh sdap tu ggit org.

    ReplyDelete
  3. Semua bdak xsama tumbesaran nya.. Dh ada gigi nti kuat mengigit orng la.. :)

    ReplyDelete
  4. Semua bdak xsama tumbesaran nya.. Dh ada gigi nti kuat mengigit orng la.. :)

    ReplyDelete
  5. alahai..comel je si kecikk ni

    ReplyDelete
  6. same la....zahraa pun baru tumbuh gigi....tapi dia baru 8 bulan hehe

    ReplyDelete
  7. eh yeke... alamak haq pun suka gigit kain.. tp plg suka gigit org... huaaa... comel kimi, redha je mak dia cek gg hehehe

    ReplyDelete
  8. ye ke? ciksu pestims tahu..

    ReplyDelete
  9. kimi nak tumbuh gigi dah ye..lepas ni lagi best la dia mengunyah tu

    ReplyDelete
  10. abis la nanti dia kokak2 nye jijah hehehe

    ReplyDelete
  11. waaa...sonoknya.
    Aqil dh nk msuk 9 bln blm ada gigi lg.x sabarnya nk tggu Aqil tumbuh gigi

    ReplyDelete
  12. dah nak tumbuh yer :) jaga gigi baik2 nanti :) hihi

    ReplyDelete
  13. nampak gambar si kecik.singgah jap!:P stanzaku

    ReplyDelete
  14. @Khai♥Rin : anies Alhamdulillah yunk.. so far hakimi xde demam lagi nak tumbuh gg

    ReplyDelete
  15. salam zizah..lama xsinggah sini..dh tumbuh gg pun kimi..byk pulak ye gg dia skrg ni

    ReplyDelete
  16. mama husna ckp, dulu wktu kecik husna suka gigit kain atau yg swaktu dgnnya, sbb tu skarang ni gigi mcm jongang sikit..:p

    ReplyDelete
  17. ooo kimi ada bantal busuk yer... eh, bantal busuk ke napkin busuk... ehheh

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!