Beg Bakul Yang Comel!

by - 12:00:00 PM


Hari tu jalan-jalan kat One Borneo, Sabah ada Promosi Kraf Aidilfitri. 
Banyak kraftangan orang sabah menarik di jual di sini macam ukiran, bakul rotan, tikar rotan dll..
dan sekali terpandang terjumpa beg bakul purple yang comel ni terus beli...



Salah satu faktor beli sebab beg ni memang sesuai la bawa bekal untuk sahur bila syif malam.. menarik kan! saya sukaaaaaaa.. kohkohkoh




You May Also Like

12 insan comel komen

  1. memang comel la bakul ni jijah..buat bekas barang susu kimi pun boleh :)

    ReplyDelete
  2. haah la jijah.comel gila beg tu.

    ReplyDelete
  3. cantik Jijah. tambah pula sebab purple kan. feveret Ros!

    ReplyDelete
  4. cantik2.. homaiii..how i miss sabah so much!!!

    ReplyDelete
  5. klu nak request kaler, ble khabar2 eca.hahaha..wife cousin ada buat.

    ReplyDelete
  6. cntik.mmg sesuai dibawa utk.bekalan..tahan lama ni..

    ReplyDelete
  7. ha,a comel jiejah..bawa tuk bekalan hakimi pn ok gak mcm pampers..susu ke ape ke kan..tp muat ke nk buh semua tu hehee..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!