Mini Peti Ais

by - 8:41:00 AM


Terdesak nak peti ais kecil sebenarnya sebab peti ais daku dah hantar balik semenanjung.. 
Daku beli pun untuk memudahkan urusan masak memasak. menyimpan bahan bahan ringan dan bahan memasak daku seperti ayam, ikan dll. [ehh boleh letak ayam eh..ngeee~~]





Harga boleh tahan juga RM380. beli kat karamunsing KK. tak kisah la kecil pun kecil la asalkan boleh simpan bahan-bahan yang memerlukan tempat sejuk.

Nanti dah dapat transfer semenanjung.. kecil-kecil ni la boleh masuk dalam kereta.. jimat! weee~~



You May Also Like

17 insan comel komen

  1. betul tu..senang nanti nak mengangkut kan jijah..

    ReplyDelete
  2. comel..takpe,akan datang berguna ni jijah..keperluan mesti ada kat rumah kan :)

    ReplyDelete
  3. comel kan peti ais tu. ok la tu, untuk Jijah seorang kan.. sementara nak dapat tukar ke semenanjung :)

    ReplyDelete
  4. alahai...comelnya kaler pink lak tu

    ReplyDelete
  5. takpe kecik pun..yang penting sangat berguna..

    ReplyDelete
  6. Bestnya. Comel pink lak tu. Leh frozen jgk ke jijah?

    ReplyDelete
  7. boleh tahan jgk harga dia ye..tapi ok la blh simpan bahan2 masak jijah :)

    ReplyDelete
  8. Bila tukar smnanjung jijah?

    ReplyDelete
  9. Comeynya peti ais jijah..kita nk beli gak since brg kat Labuan x leh bwk blk lg..tp hubby lak x setuju..huhu

    ReplyDelete
  10. comel je..xpe asalkan bleh smpan brg sjuk beku

    ReplyDelete
  11. jadilah utk jiejah dua beranak kan :)

    ReplyDelete
  12. comel kan.betul tu blh sumbt dlm keta lora ok dah.hihihi

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!