MY PRECIOUS HAKIMI PART 1

by - 7:44:00 PM


Zulhakimi zaim dah 1tahun 15hari. mama tak ketinggalan nak update perkembangan hakimi saban hari di blog tak berapa nak glamer ni.. supaya bila hakimi besar nanti. hakimi boleh tengok balik.. hehehe

Tengok perkembangan hakimi hari-hari rasa rindu nak belai dia dari kecik lagi. sungguh! cepatnya masa ini berlalu.. terlalu pantas dalam menjaga amanah Allah ni.. 

Marilah kita throwback gambar hakimi dulu-dulu.. hehehe



Newborn= Hakimi baru-baru lahir dah 3.59kg 


bila dah 1 Bulan= 4.6kg muka berubah sikit sikit. dah pandai tengok kamera.


2 bulan= 5.8kg kemain pipi pau tu. badan berketul ketul..


3 bulan = 7kg si lesung pipit mama. itulah pemanis muka hakimi. hehehe


4 bulan= 7.5kg  dah pandai mengiring, meniarap serta mengesot ke belakang



5bulan= 8.4kg  dah mula mengenal orang.. duduk kepala lebih tegap







6bulan= 8.5kg  dah pandai merangkak, duduk. 


hakimi dari lahir sampai sekarang muka berubah2. sampai sekarang juga mama tak tau hakimi ikut rupa mama atau papa.. hehehehe yang paling penting hakimi kat sabah cerah/putih sekali balik ke semenanjung gelap. haishhhh... hehhee

next Part 2...



You May Also Like

18 insan comel komen

  1. membesar dengan sihat..ikut rupa mam dia lebih kot jijah..hee

    ReplyDelete
  2. Hakimi ni bambam..Geram kalau tengok..

    ReplyDelete
  3. Putih gelap, lesung pipit tu yg mahal.

    ReplyDelete
  4. Bila tgk pic hakimi mi tringat pearl msa baby dlu. Rindu dia msa dok diam je, haaha skng kemain lasak huhu

    ReplyDelete
  5. @Azhafizah Md Nor ehh ikut mama yer.. bestnyaa sejuk perut ku ini..hehe

    ReplyDelete
  6. @Fiqah Feeona bambam n tegap! jenis taf.. hehe

    ReplyDelete
  7. @Petak Bunga yup.. lesung pipit tu yg mahal pemanis.. hee

    ReplyDelete
  8. @Kyla Pearlisha budak lagi lasak lagi aktif lagi cerdik yunk..hehe

    ReplyDelete
  9. kimi encem la tau... lesung pipit tu buat acik ina gerammmmmmm

    ReplyDelete
  10. Seronok tengok anak anak membesar

    ReplyDelete
  11. Kimi ensem pakai baby rocker apa jijah? Tgh srvey ni..

    ReplyDelete
  12. kejap je rasa masa berlalu.. Kimi dah makin menginjak usia :)

    ReplyDelete
  13. @IntaNBerliaN lesung pipit yg mahal tu.. jijah n suami serta keluarga takde pon lesung pipit tau

    ReplyDelete
  14. @IntaNBerliaN lesung pipit yg mahal tu.. jijah n suami serta keluarga takde pon lesung pipit tau

    ReplyDelete
  15. @Kiz MySelf seronok sgt.. nak2 siang malam kita dgn dia je

    ReplyDelete
  16. @Ayu Zan rocker fisher n price yunk..

    ReplyDelete
  17. @ros_reeza iya.. mama pun makin meningkat umur tua..hee

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!