Monday, September 1, 2014

Semoga Berjumpa Lagi Encik Papa


5 tahun encik suami tinggal kat sabah ni.. sudah pasti dia berat hati nak tinggalkan bumi borneo ni..
lebih-lebih lagi tinggalkan anak bini dia di sini..
jauh dari suami.. jauh dari keluarga.. 



Alhamdulillah semalam dah sampai kampung halaman. 
esok nak lapor diri di klang..

Buat suamiku.. jangan dikau risau kami di sini :)

Walaupun jauh.. ayg tetap SETIA dengan abg..
walaupun jauh.. hati ayg tetap pada abg..
Walaupun jauh.. ayg akan tetap TUNGGU abg..
Walaupun jauh.. ayg tidak pernah berhenti CINTAKAN abg..
Walaupun jauh.. ayg sentiasa RINDUKAN abg..
Walaupun jauh.. abg sentiasa ADA DI HATI ayg..
^________^


selamat berkhidmat di tempat baru klang..
semoga dapat berbakti dengan tentera laut dengan baik.


12 comments:

  1. JIjah.. sabar ye.. moga Jijah pun dipermudahkan untuk bertukar..

    ReplyDelete
  2. alahai jijah.. ina baca ina lak sedih smpi meleleh air mata.. hukhuk.. faham perasaan jijah skrg.. sabar k.. ina doakn jijah cpt2 transfer blk semenanjung..

    ReplyDelete
  3. @ros_reeza minta2 di percepatkan urusan pertukaran jijah tu.. Amin

    ReplyDelete
  4. @CaHaYaHaTi kita sama kan.. wife army gini la kena la di tinggal2kan selalu

    ReplyDelete
  5. Ya Allah sedihnya...sabar yer jijah..sabar yer hakimi..jijah kena kuat utk hakimi..

    ReplyDelete
  6. Nanti Jijah pula menyusul ke semenanjung..

    ReplyDelete
  7. @nurul husna yer.. kerana hakimi lah jijah kuat! inshaaAllah.. boleh harunginyaa

    ReplyDelete
  8. Sabar dear mungkin ada hikmah d sbalik ketentuanNya

    ReplyDelete
  9. @eamy milea iya.. pasti ada hikmah yg di tentukan oleh Allah.. sabar itu indah..

    ReplyDelete
  10. alahai syahdunya...sedihkan berjauhan

    ReplyDelete
  11. dipisahkan dgn laut china selatan.smga jijah kuat dan tabah dngan anak di sana.
    Allah sntiasa ada bersama.. sbar ye.. smga urusan jijah dipermudahkan..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!