Pendrive 8GB KFC Dinner Plate Combo

by - 6:53:00 PM


Baru-baru ni sebelum encik suami pindah semenanjung dinner dekat KFC Sulaman KK. encik suami order dinner plate combo. sekali dia minta pendrive. oohh baru ku tahu yang KFC dinner plate ni ada promosi 8GB pendrive.

Harga 1 set dinner plate ni RM20.90 kat sabah ni. boleh tahan jugak.. -_-" tapi takpe sekali sekali kot.. Pendrive duta Ronaldo gitu.. terus daku minta dari suami pendrive tu. kihkihkih



Rupa-rupanya encik suami pun dah ada satu. cehh!! kureng asam betul laki aku ni tau! grr!! nasib baik la daku mintak.. kohkohkoh





You May Also Like

14 insan comel komen

  1. best gak kalau ade..limited edition kan

    ReplyDelete
  2. Hubby pun ada 1. Hehe.. Menarik gak. Rm20 dpt pendrive.hehe

    ReplyDelete
  3. oo..ada ye..tak tahu pulak..

    ReplyDelete
  4. wah dapat pendrive, untung :)
    eh, harga KFC sabah dengan semenanjung tak sama ek Jijah?

    ReplyDelete
  5. @ros_reeza entah ros.. mne tau harga kat sabah ni mahal ke..hehe

    ReplyDelete
  6. wahh cantiknye jijah...baru tau..ade lagi ke tak ea pendrive tu kat kfc? kalau ade nak jgk la hehe :)

    ReplyDelete
  7. ok tak pendrivenya?ari tu IbuNoey pun cam teringin anak amik.kalau jijah kata ok,lepas ni nak sambar satu la..tapi ada lagi ke promonye?

    ReplyDelete
  8. @IbuNoey tak pasti promonya ada lagi ke tak kak..

    ReplyDelete
  9. tinggal kat sabah?
    Semoga segera sampai hajat pulang semenanjung.

    ReplyDelete
  10. tinggal kat sabah?
    Semoga segera sampai hajat pulang semenanjung.

    ReplyDelete
  11. suami jijha beli utk jijah lettew.hihi

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!